cannondale caad 10
Ik ben van plan om de Cannondale Caad10 3 ultegra C aan te schaffen, is dat een goede keuze? Wel een nieuw setje (lees ik) wielen monteren, de Fullcrum R3 2013 is een goede keuze?
Slimme verkoper liet mij vandaag een proefritje maken op de Cannondale Synapse Carbon 3 ultegra C, reed heerlijk.
Maar deze fiets is wel 800 euro duurder, is dit aanzienlijke prijsverschil ook significant in kwaliteit tussen de Caad10 en de Synapse Carbon?
Slimme verkoper liet mij vandaag een proefritje maken op de Cannondale Synapse Carbon 3 ultegra C, reed heerlijk.
Maar deze fiets is wel 800 euro duurder, is dit aanzienlijke prijsverschil ook significant in kwaliteit tussen de Caad10 en de Synapse Carbon?
Ik heb onlangs een Rose Pro 2000 compact besteld (Triple butted 7005 alu frame, volledige 105 groep, 105 naven met Open Pro velgen, zelfs Conti 4000S bandjes) voor een totaal van 875 €.
Dan moet ik vaststellen dat deze Caad 10 wel heel sterk overgewaardeerd is. 105 uitvoering gaat richting 1500 € en dan krijg je op de koop toe ondermaatse wielen (banden zullen ook wel navenant zijn) en ondermaats Gossamer crankstel en BB30 bracket ben ik liever kwijt dan rijk.
Ultegra uitvoering is al niet veel beter met de Aksium zwabberwielen.
OK, over het frame zeg ik niks negatiefs.(behalve dat de geometrie niet voor iedereen is)
Dan moet ik vaststellen dat deze Caad 10 wel heel sterk overgewaardeerd is. 105 uitvoering gaat richting 1500 € en dan krijg je op de koop toe ondermaatse wielen (banden zullen ook wel navenant zijn) en ondermaats Gossamer crankstel en BB30 bracket ben ik liever kwijt dan rijk.
Ultegra uitvoering is al niet veel beter met de Aksium zwabberwielen.
OK, over het frame zeg ik niks negatiefs.(behalve dat de geometrie niet voor iedereen is)
-
- Forum-lid HC
Nee, gewoon CAAD10 nemen.frank63 schreef:Ik ben van plan om de Cannondale Caad10 3 ultegra C aan te schaffen, is dat een goede keuze? Wel een nieuw setje (lees ik) wielen monteren, de Fullcrum R3 2013 is een goede keuze?
What makes the boat go faster?