Waarom zou ik een handgebouwd setje kopen?
-
- Forum-lid HC
Iemand ervaring met HPlusson Archetype velgen?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Is die C59 met schijfremmen? Dan blijven ze wel mooi. Marc van Wheel-tec was ook wel enthousiast over die velgen, toen ik mijn Hope wielset ging bestellen.... En ook hier zijn ze er wel enthousiast over....http://fairwheelbikes.com/cycling-blog/ ... undup.html.colnagofreak schreef:Iemand ervaring met HPlusson Archetype velgen?
Maar met velgremmen zou ik zo'n zwarte velg niet doen, ook al is het hard-geanodiseerd. Meestal blijven alleen ceramic velgen "mooi". Geanodiseerde velgen krijgen meestal toch zo'n "gebruikte" look... Dat moet je smaak maar zijn. Ik vind die velgen wel mooi overigens, ook zoals de decals er op staan... Ook vind ik de breedte van die velg een groot pluspunt, waardoor de wegligging (voornamelijk bochten) beter zal zijn.
-
- Forum-lid HC
Ik ben eruit!
Ik had in de schuur nog een 36 spaaks Mavic Open Pro Ceramic wielset hangen, velgen zijn nog in perfecte staat, hangen er al vele jaartjes inmiddels.........ongebruikt.
Nog met zilveren spaken en chorus zilveren naafjes.
Zwarte Hope Pro3 naven gekocht bij Bike Components en zwarte spaken erin en ze zijn weer up-to-date.
Betrouwbaar en bombproof, lijkt mij en lekker zwart!
Ik had in de schuur nog een 36 spaaks Mavic Open Pro Ceramic wielset hangen, velgen zijn nog in perfecte staat, hangen er al vele jaartjes inmiddels.........ongebruikt.
Zwarte Hope Pro3 naven gekocht bij Bike Components en zwarte spaken erin en ze zijn weer up-to-date.
-
- Forum-lid HC
Dat lijkt mij zeer bomp proef! Die kan je zo onder een 29 schroevencolnagofreak schreef:Ik ben eruit!
-
- Forum-lid HC
Ja, 36 spaaks het is niet anders!wasbeer2006 schreef:Dat lijkt mij zeer bomp proef! Die kan je zo onder een 29 schroeven
Gewicht is niet echt een issue........dus en open pro ceramic is bijna niet meer aan te komen!
Dus vandaar deze keuze.