SPIN gato Custom
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40090
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Wat is er fijner aan de LW snelspanners dan?
Less is bore
De Tune AC kun je niet zo fijn vastzetten, en het is mogelijk ze zover door te klappen dat ze de spaken raken op zich te voorkomen door ze goed te positioneren maar het blijft behelpen.
Overigens die van lightweight zijn ook van tune en kosten hetzelfde...
Overigens die van lightweight zijn ook van tune en kosten hetzelfde...
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40090
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Speciaal ander ontwerp voor LW dus?
Less is bore
Maar een esthetisch mooier alternatief wordt lastigcsteenbe schreef:Perfecte opbouw, op de Tune snelspanners en bidonhouders na. Snelspanners van lightweight zijn veel fijner en voor de bidonhouders zijn er ook betere en lichte alternatieven.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Zo te zien is dit het bijna volledig overzetten van de spullen van de vorige Spin (wat wel weer heel duurzaam is
Lightweight levert meerdere typen spanners en één versie is idd gelijk aan die van tune de andere juist weer niet.
Gewoon een kwestie van smaak en wat je hebt liggen.
Volgens mij kun je de imitatie AC spanners doordrukken en hebben in ieder geval de latere versies (met afgeplatte hevels) een stop op het mechanisme.De Tune AC kun je niet zo fijn vastzetten, en het is mogelijk ze zover door te klappen dat ze de spaken raken op zich te voorkomen door ze goed te positioneren maar het blijft behelpen.
Lightweight levert meerdere typen spanners en één versie is idd gelijk aan die van tune de andere juist weer niet.
Gewoon een kwestie van smaak en wat je hebt liggen.
Dit topic laat duidelijk zien dat niet iedereen dezelfde smaak heeft... maar dat is maar goed ook.
Zelf zie ik niet veel in zo een frame. Die 2000 euro die het extra kost voor een gewichtsverschil van 200 gram zou het mij niet waard zijn.
Maar gelukkig zijn er liefhebbers en ik ben dan ook evengoed benieuwd naar hoe dit project er uiteindelijk uit komt te zien. Want aan de specs te zien wordt dit wel echt een lichtgewicht met top onderdelen.
Op zich wel leuk, want zelf zou ik niet omkijken als deze fiets mij voorbij kwam (ik kende het merk ook niet), maar het is dan wel duidelijk een stealth-machine. Kwalitatief de top maar zonder ego.
Zelf zie ik niet veel in zo een frame. Die 2000 euro die het extra kost voor een gewichtsverschil van 200 gram zou het mij niet waard zijn.
Maar gelukkig zijn er liefhebbers en ik ben dan ook evengoed benieuwd naar hoe dit project er uiteindelijk uit komt te zien. Want aan de specs te zien wordt dit wel echt een lichtgewicht met top onderdelen.
Op zich wel leuk, want zelf zou ik niet omkijken als deze fiets mij voorbij kwam (ik kende het merk ook niet), maar het is dan wel duidelijk een stealth-machine. Kwalitatief de top maar zonder ego.
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Geloof nooit dat je bedoeld dat merken zoals Pinarello (met veel uitstaling) zo zwaar zijn om het overmaatste ego van de eigenaar te kunnen dragenKwalitatief de top maar zonder ego.
-
- Forum-lid
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 14 jul 2011 20:21
Heel erg mooi! En bij zo'n fiets zou ik juist wel omkijken, ziet er erg imponerend uit. Maar nu de hamvraag, wat weegt hij?