Castelli Gabba shirt, ademend en regenbestendig ?
-
- Forum-lid
Heb vandaag een Gabba gekocht in maat M ,wel in fluo gele kleur met lange mouwen,heb ook nog een convertible (afritsbare mouwen) in bestelling in maat M.
Bijna nergens meer leverbaar in maat M, wel terug leverbaar vanaf oktober (wintercollectie) althans volgens de meeste verkopers.
Ben eens benieuwd.
Bijna nergens meer leverbaar in maat M, wel terug leverbaar vanaf oktober (wintercollectie) althans volgens de meeste verkopers.
Ben eens benieuwd.
Groetjes
klopt, bel of mail ze maar eens mocht je me niet geloven....brekson schreef:Gek , ik kan deze M nog selecteren op de sitekeetoo schreef:Sport77 heeft ze niet meer, net wel de laatste maat M bij meulenreek gehaald, bedankt voor de tip Arno357.
-
- Forum-lid
ik heb het shirt een maand geleden gekocht bij veelvoordefiets. Omdat ik normaal maat m had m besteld en het zit als gegoten. Het is een prima shirt. Warm, winddicht en redelijk waterdicht. Voordeel is ook dat het strak zit. Het is elastisch. Daardoor nog aero.
Even snel een vraag gezien ik een uiteindelijk toch een Gabba wil kopen voor ze weer uitverkocht zijn.
Ik heb normaal XXL en dan zitten de jersey's aansluitend met een beetje speling om mijn lijf (niet zo super strak zoals de Aero jerseys zeg maar).
Ben ik dan beter af met een XXL of toch een XL? omdat het strak om je lichaam moet zitten heb ik begrepen (er zijn geen winkels hier in de buurt die ze verkopen om te testen).
Ik heb normaal XXL en dan zitten de jersey's aansluitend met een beetje speling om mijn lijf (niet zo super strak zoals de Aero jerseys zeg maar).
Ben ik dan beter af met een XXL of toch een XL? omdat het strak om je lichaam moet zitten heb ik begrepen (er zijn geen winkels hier in de buurt die ze verkopen om te testen).