![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Been of kniestukken??
-
- Forum-lid
Vanmiddag heerlijk gefietst in mijn 3/4 broek ideaal die dingen! En preuts ben ik toch echt niet ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Niet met een rugtas op de racefiets mogen...Suntoro schreef:Ik zou gewoon doen wat jij zelf het fijnst vindt.... Want volgens de een mag je ook niet met een baggy of ongeschoren benen op de racefiets fietsen...
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
En aan geschoren benen doe ik niet. Dat is me te veel werk, om dat steeds bij te moeten houden. Een kin die ik met regelmaat moet scheren vind ik al erg genoeg.
Een baggy is een wijde broek... Dus je zou beter zeggen: van mensen die dat menen zakt mijn broek af...Remco H schreef:Niet met een rugtas op de racefiets mogen...Suntoro schreef:Ik zou gewoon doen wat jij zelf het fijnst vindt.... Want volgens de een mag je ook niet met een baggy of ongeschoren benen op de racefiets fietsen...Mensen die dat menen, kunnen mijn rug op, want in bepaalde gevallen zul je wel moeten. Hoe wou je anders een paar liter water en brood mee kunnen nemen? Dat ga je toch echt wel nodig krijgen als je bijvoorbeeld 200 km gaat fietsen.
En aan geschoren benen doe ik niet. Dat is me te veel werk, om dat steeds bij te moeten houden. Een kin die ik met regelmaat moet scheren vind ik al erg genoeg.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Afbeelding](http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1382f6&r=3&c=2&u=M&g=n&f=jlbdoofhmj&z=a.png)
Dat hoort toch ook, een afgezakte baggy?soloist schreef:Een baggy is een wijde broek... Dus je zou beter zeggen: van mensen die dat menen zakt mijn broek af...Remco H schreef:Niet met een rugtas op de racefiets mogen...Suntoro schreef:Ik zou gewoon doen wat jij zelf het fijnst vindt.... Want volgens de een mag je ook niet met een baggy of ongeschoren benen op de racefiets fietsen...Mensen die dat menen, kunnen mijn rug op, want in bepaalde gevallen zul je wel moeten. Hoe wou je anders een paar liter water en brood mee kunnen nemen? Dat ga je toch echt wel nodig krijgen als je bijvoorbeeld 200 km gaat fietsen.
Overigens heb ik voor 200 k/m fietsen echt geen rugzak nodig. Er zitten toch zakjes in dat shirt? Passen naast eten voor onderweg ook nog kniestukken bij!
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Bij lange ritten vul ik water altijd bij via pompstations. Solo rijdt ik zelden langer dan 150 km, maar anders zou ik gewoon lekker gaan lunchen in een goed restaurant.
Hoef je ook niet zoveel eten mee te nemen.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
O, die heb ik niet eens voor mijn fiets. Of het moet mijn trainingsbroek zijn, maar die draag ik niet op mijn racefiets.soloist schreef:Een baggy is een wijde broek... Dus je zou beter zeggen: van mensen die dat menen zakt mijn broek af...![]()
Tja, al die rare engelse woorden tussen het Nederlands (wat vaak qua spelling blijkbaar nog niet eens zo geweldig beheerst wordt)... Dan wil het wel eens gebeuren dat ik even iets niet weet.
Bedankt voor de uitleg.
En daar gaat ook twee liter water of meer in?53x11 schreef:Overigens heb ik voor 200 k/m fietsen echt geen rugzak nodig. Er zitten toch zakjes in dat shirt? Passen naast eten voor onderweg ook nog kniestukken bij!![]()
Of je moet je water inderdaad bijvullen bij tankstations, dan heb je dat probleem niet. Dan ben je echter wel weer afhankelijker van wat je tegenkomt, en daar houd ik dan weer niet zo van.
Ik weet niet waar jij allemaal komt op je racefiets, maar in West Europa, waar ik meestal fiets, is het vrij gemakkelijk om aan schoon drinkwater te komen. Overigens gaat mijn water in mijn bidons, en die zitten aan mijn frame ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
(Sorry, beetje flauw)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
(Sorry, beetje flauw)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Dit topic ging toch over been- of kniestukken? ![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
- boswielrenner
- Forum-lid
I love 3/4 broeken. Ik heb dan ook twee paar. Beenstukken gebruik ik nooit. Als beenstukken nodig zijn, doe ik wel lange broek aan. Kniestukken draag ik wel, maar dan draag ik liever 3/4 broek. Dit zit lekkerder.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Lang-lang met 15 graden is juist erg profi. Net als kniestukken idd.rob74 schreef:Ik vind kniestukken juist wel weer profi overkomen. En beenstukken met 15 graden dan weer juist minder profi.
Een driekwart broek is een uitvinding voor preutse sportschool mensen. Een beetje wielrenner fietst daar niet mee rond.
Als je been- of kniestukken koopt zou ik altijd gevoerde kopen. Die lycra dingen hebben niet zoveel nut met warmer weer.
Ik heb overigens beide en gebruik voornamelijk de beenstukken.
Voorheen Tommeke14