Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)
http://www.nu.nl/sport/3508890/belkin-n ... lanco.html
Ik vond dit wel opvallend. In Europa een wielerploeg starten om vervolgens de Aziatische markt aan te willen boren. In plaats van alle kopstukken naar de voorjaarsklassiekers, naar de Tour of Beijing?
En natuurlijk het zero tolerance verhaal. In hoeverre dat altijd na te streven is.
Quote:
Daarbij ziet het bedrijf mogelijkheden in de groeiende globalisering van het wielrennen, met name richting de Aziatische markt.
Ik vond dit wel opvallend. In Europa een wielerploeg starten om vervolgens de Aziatische markt aan te willen boren. In plaats van alle kopstukken naar de voorjaarsklassiekers, naar de Tour of Beijing?
En natuurlijk het zero tolerance verhaal. In hoeverre dat altijd na te streven is.
Quote:
Daarbij ziet het bedrijf mogelijkheden in de groeiende globalisering van het wielrennen, met name richting de Aziatische markt.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
-
- Forum-lid
Reinier Jens is een oud Philips consumer directeur, 2 meter, 120 kilo no nonsense. Het gaat goed komen met de Belkin ploeg
Dit soort causaliteiten hebben we te vaak zien stranden; ook in casu.materialist schreef:Reinier Jens is een oud Philips consumer directeur, 2 meter, 120 kilo no nonsense. Het gaat goed komen met de Belkin ploeg
Op de website http://www.blancoprocyclingteam.com/ zie ik dat ze eindelijk "underway" zijn. Dat loopt dus vast goed af.
-
- Forum-lid
Bij de rabo ploeg ging het goed tot de bank directie aan jan raas liet weten dat er resultaten moesten komen.
Ik denk dat sponsors intussen iets bijgeleerd hebben of zal dat niet zo zijn?
Ik denk dat sponsors intussen iets bijgeleerd hebben of zal dat niet zo zijn?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, ze kunnen niet eens een fatsoenlijk NK rijden, wat verwacht je dan straks??SupaX schreef:mooi shirt.
Nu nog mooie prestaties.
Twitter loopt ook over met Belkin spam hoe fantastisch het wel niet is. Dat deed Rabo en Blanco ook...... En wanneer scoorden ze? Toen de andere toppers hun voorbereiding deden na de Dauphine bijvoorbeeld. Knap van Bauke in Zeitserland, maar ook niet echt extreem sterk bezet.
Less is bore