Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Losse frameset

Gebruikersavatar
De Jager
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:28

Gebruikersavatar De Jager 29 jun 2013 16:37

amclassic-fan schreef:Als je geen flauw benul hebt wat je wilt, ben je dan niet zelf een n00b?

Enige wat je nu hebt gezegd is dat je een frame wilt in een grote maat voor maximaal €1500. Is een balhoofdbuis van 19 cm al lang genoeg of moet 't 25 cm zijn? Kunnen we nog zoveel mooie aanbiedingen posten, maar ja als 't van frames is die niet eens passen... dan schiet niemand er iets mee op.
Linkjes graag. Geen discussie!

Gebruikersavatar
De Jager
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:28

Gebruikersavatar De Jager 29 jun 2013 16:38

Als je geen linkjes hebt, reageer dan niet.
Hioe lastig kan het zijn?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39522
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 29 jun 2013 17:07

Over lastig gesproken?
Hoe moeijk kan het zijn om aan te geven wat je zoekt?
Als je het allemaal zo goed weet zoek je het toch lekker zelf uit?
Op deze toon heeft niemand meer zin om ook maar 1 vinger uit te steken.
Less is bore

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 29 jun 2013 17:11

daniel1975 schreef:Over lastig gesproken?
Hoe moeijk kan het zijn om aan te geven wat je zoekt?
Als je het allemaal zo goed weet zoek je het toch lekker zelf uit?
Op deze toon heeft niemand meer zin om ook maar 1 vinger uit te steken.
+1 en dan begrijp je de zin en nut van het forum niet.
What makes the boat go faster?

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 29 jun 2013 17:33

De Jager schreef:Als je geen linkjes hebt, reageer dan niet.
Hioe lastig kan het zijn?
+1
Typerend dit forum, helaas ;)
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Gebruikersavatar
De Jager
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:28

Gebruikersavatar De Jager 29 jun 2013 17:34

daniel1975 schreef:Over lastig gesproken?
Hoe moeijk kan het zijn om aan te geven wat je zoekt?
Als je het allemaal zo goed weet zoek je het toch lekker zelf uit?
Op deze toon heeft niemand meer zin om ook maar 1 vinger uit te steken.
Kan iemand mij misschien uitleggen wat er zo vreemd is aan mijn verzoek?
Ik begrijp het echt niet. Ik weet inderedaad waar ik naar op zoek ben, maar niet waar ik het moet vinden. Kwam bijvoorbeeld een tip tegen over een veiling van Beone frames (al gesloten helaas). Dat zijn de tips waar ik naar op zoek ben. Is dat zo vreemd?
Dat de toon niet bevalt kan ik me voorstellen. IK heb een vrij kort lontje. (Als je de discussie gevolgd hebt, kun je overigens zien dat ik niet begonnen ben).

Anyway. Weinig te verwachten iig. Sluit maar af als een moderator dit leest.

Gebruikersavatar
De Jager
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:28

Gebruikersavatar De Jager 29 jun 2013 17:35

body schreef:
De Jager schreef:Als je geen linkjes hebt, reageer dan niet.
Hioe lastig kan het zijn?
+1
Typerend dit forum, helaas ;)
Dank. Dacht al bijna dat ik in de war was

rutiefrutie
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 10 mar 2012 21:26

rutiefrutie 29 jun 2013 18:01

Ja doe idd maar een slotje op het forum..
de beste man blijkt het zelf allemaal toch beter te weten, laat hem dan maar lekker zelf zoeken,
(wij zijn immers toch noobs :lol: )

Op z'n minst al 3 mensen vragen of je wat specifieker kan zijn en er ook nog een fatsoenlijke argumentatie bij geven waarom dat handig zou zijn.
Kan je dan ipv van in een soort van offensieve defensie te schieten, niet gewoon deze info verschaffen? Je zegt namelijk donders goed te weten wat je wilt.

Wens je nog succes met je zoektocht, hoop dat je spoedig een mooie aanbieding vindt van een of ander zielloos fiets merk. Dat past namelijk wel, als het je toch niet uitmaakt of je nou op een flashy Pinarello rijdt of op een merkloze chinees, zolang ie maar in de aanbieding is hè!

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 29 jun 2013 18:18

De Jager schreef: Kan iemand mij misschien uitleggen wat er zo vreemd is aan mijn verzoek?
Ik begrijp het echt niet. Ik weet inderedaad waar ik naar op zoek ben, maar niet waar ik het moet vinden.
Volgens mij heb ik toch duidelijk genoemd wat er aan je topic schort. Zowel hier als per PM waar je me ook al namen tracht te geven . . . :roll:

Jij wilt hulp bij het zoeken, wel dan is het niet meer dan logisch dat je tenminste afdoende informatie geeft wat je dan precies zoekt zodat anderen aanknopingspunten hebben.


Een schoenverkoper zou aan jou vragen : Zo meneer en wat voor schoenen zoekt u precies.
Een makelaar zou aan je vragen: Verteld u eens meneer wat voor woning heeft u zoal in gedachten?
En nu vind jij het vreemd dat wij hier zeggen dat je als je een frameset wilt kopen eerst moet definiëren wat je dan al zo zoekt?


Bij nader inzien
Je dwarse houding en het niet kunnen/willen snappen lijkt erop te duiden dat je waarschijnlijk een bepaalde autistische inslag hebt. Misschien ben je daar bekend mee? Het zou een logische verklaring zijn.

Gebruikersavatar
De Jager
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:28

Gebruikersavatar De Jager 29 jun 2013 18:23

rutiefrutie schreef:Ja doe idd maar een slotje op het forum..
de beste man blijkt het zelf allemaal toch beter te weten, laat hem dan maar lekker zelf zoeken,
(wij zijn immers toch noobs :lol: )

Op z'n minst al 3 mensen vragen of je wat specifieker kan zijn en er ook nog een fatsoenlijke argumentatie bij geven waarom dat handig zou zijn.
Kan je dan ipv van in een soort van offensieve defensie te schieten, niet gewoon deze info verschaffen? Je zegt namelijk donders goed te weten wat je wilt.

Wens je nog succes met je zoektocht, hoop dat je spoedig een mooie aanbieding vindt van een of ander zielloos fiets merk. Dat past namelijk wel, als het je toch niet uitmaakt of je nou op een flashy Pinarello rijdt of op een merkloze chinees, zolang ie maar in de aanbieding is hè!
Ook nog even een duit in het zakje.
Held!

Gebruikersavatar
De Jager
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:28

Gebruikersavatar De Jager 29 jun 2013 18:34

GoldenRatio schreef:
De Jager schreef: Kan iemand mij misschien uitleggen wat er zo vreemd is aan mijn verzoek?
Ik begrijp het echt niet. Ik weet inderedaad waar ik naar op zoek ben, maar niet waar ik het moet vinden.
Een schoenverkoper zou aan jou vragen : Zo meneer en wat voor schoenen zoekt u precies.
Een makelaar zou aan je vragen: Verteld u eens meneer wat voor woning heeft u zoal in gedachten?
En nu vind jij het vreemd dat wij hier zeggen dat je als je een frameset wilt kopen eerst moet definiëren wat je dan al zo zoekt?

Das nou precies die diommigheid van jou.
Ik wil hier geen fiets kopen op het forum, alleen linkjes naar webshops etc.
In jouw vergelijking zou ik op zoek zijn naar Funda of Omoda en niet geholpen worden met de vraag naar een schoenshop met de wedervraag: wat voor schoenen zoekt u?

Wat is jouw stoornis eigenlijk? Dat je niet kunt begrijpen?
Autisme is een gave, domheid een misdaad!

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16417
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 29 jun 2013 19:06

Ik voel de drang om....

Even nadenken.............;

Toch maar niet.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie