Ongetwijfeld, maar feit is dat het ook voor mensen zonder hartproblemen gewoon geen gezond weer is om te sporten (en tout court eigenlijk). Maar bon, ik klaag verder niet - 't zal wel weer gauw genoeg vanzelf overgaan...amclassic-fan schreef:Ik wil niet heel lullig doen, maar als je nu een beroerte van de hitte hebt gekregen dan was het zonder de warmte binnen een jaar waarschijnlijk ook mis gegaan. Hetzelfde geldt voor de ouderen die nu meer overlijden in verzorgingstehuizen, als de warmte voorbij is overlijden er minder dan normaal.
Ik ben er klaar mee, laat het najaar maar komen
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Maar dan zouden mensen in Spanje en Italie de hele zomer niet kunnen sporten?dario schreef:Ongetwijfeld, maar feit is dat het ook voor mensen zonder hartproblemen gewoon geen gezond weer is om te sporten (en tout court eigenlijk). Maar bon, ik klaag verder niet - 't zal wel weer gauw genoeg vanzelf overgaan...amclassic-fan schreef:Ik wil niet heel lullig doen, maar als je nu een beroerte van de hitte hebt gekregen dan was het zonder de warmte binnen een jaar waarschijnlijk ook mis gegaan. Hetzelfde geldt voor de ouderen die nu meer overlijden in verzorgingstehuizen, als de warmte voorbij is overlijden er minder dan normaal.
Ah, een Italië-kenner! Je vergeet nog espresso, Vespa, gelati, Toscaanse heuvels met cipressen, en Claudia Cardinale - om het cliché-beeld te vervolledigen...daniel1975 schreef: Niet alleen het weer hoor!
Alfa, Pinarello, pizza, pasta, Barolo, gedroogde hammetjes, elegante zomerkleding ipv slippers met sokken, geen belasting betalen , etc, etc, etc.
Gek toch dat die Italianen dat zelf niet zien, en massaal naar Duitsland, Australië of desnoods de BeNeLux willen...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Niet omdat iets niet gezond is dat je't niet kàn doen hé...elefantino schreef: Maar dan zouden mensen in Spanje en Italie de hele zomer niet kunnen sporten?
Ik ben tenslotte ook gek genoeg om bij dit weer te gaan fietsen!
(misschien ook eens proberen voor 7 uur 's morgens weg te raken: lijkt me inderdaad heerlijk!)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Spanjaarden kunnen toch aardig sporten omdanks het weer. Ik noem Nadal, Contador, Valverde, Real, Barca, Alonso....
Less is bore
Ik vind mooi weer al snel saai worden. Iedereen zit op de fiets en ook de mooi-weer-fietsers zijn uit hun winterslaap gekomen. Niks spannends aan.
Nee, geef mij dan maar een koele dag met veel wind en een dreigende lucht die steeds donkerder wordt. Onderweg kom je alleen andere gekken tegen die perse op de fiets moesten stappen. Of gewoon van dit weer houden...
En als je volle bak naar huis rijdt met de donkere wolken op je hielen, ben je net op tijd thuis voordat de hemel openbarst. Of net niet. Wat een heerlijk gevoel is dat
Nee, geef mij dan maar een koele dag met veel wind en een dreigende lucht die steeds donkerder wordt. Onderweg kom je alleen andere gekken tegen die perse op de fiets moesten stappen. Of gewoon van dit weer houden...
En als je volle bak naar huis rijdt met de donkere wolken op je hielen, ben je net op tijd thuis voordat de hemel openbarst. Of net niet. Wat een heerlijk gevoel is dat
-
- Forum-lid
't Kan mij niet heet genoeg.
Afgelopen zondag ging ik rond 12 uur op de fiets van Mierlo naar Deventer, de Garmin 800 stond rond 12 uur even in de zon en kwam met 43.4 graden