Racefiets winkels rond Vianen (utrecht)
Ik zou EPBike in Zeist eens bezoeken. Hij heeft niet het meeste op voorraad maar is wel een liefhebber en kenner pur sang... Als je niet weet wat je zoekt ben je bij hem aan het goede adres.
It's ,absolutely, without question, unequivocally, only about the bike
Goed lopende topic, haha, ik zie dat er steeds meer racefiets winkels bij komen. Vanavond staat er in iedergeval nog een afspraak in meerkerk bij Plieger, mn vader wilde mee gaan kijken. Maar als ik het zo hoort is de look kg486 toch niet meer wat het was. Ik zal het hem gaan melden dat hij er veel te veel voor vraagt, kijken hoe hij reageert, en wat hij er mee doet. Jullie horen nog!
Zeker een aanrader!Pina aqua schreef:Ik zou EPBike in Zeist eens bezoeken. Hij heeft niet het meeste op voorraad maar is wel een liefhebber en kenner pur sang... Als je niet weet wat je zoekt ben je bij hem aan het goede adres.
Het is toch in meerkerk gelukt om een beetje te onderhandelen. Heb voor een leuke prijs een volledige fiets plus kleding meekunnen nemen. Ik ben nu de trotse eigenaar van een Look KG486. Zeer bedankt voor al jullie tips, mij zal je vast en zeker een keer op de mont ventoux tegenkomen als je ook meedoet met de Tour du ALS. Want hoe meer fietsers die berg op fietsen, des te mee geld halen we op voor onderzoek naar ALS!
-
- Forum-lid HC
Niets mis met de Look en voor jouw wensen is dit meer dan voldoende. Als beginnend fietser zou ik je blind naar RWP, EPbike of Plieger doorstruren (de rest is meer voor gevorderden die exact weten wat ze willen).
Overigens is één keer Ventoux in een leuke tijd al een hele prestatie en heb je voor drie keer achter elkaar goed weer (droog, niet teveel wind en niet te extreme temparaturen) en een serieuze voorbereiding nodig.
Overigens is één keer Ventoux in een leuke tijd al een hele prestatie en heb je voor drie keer achter elkaar goed weer (droog, niet teveel wind en niet te extreme temparaturen) en een serieuze voorbereiding nodig.