Waar in Duitsland?ericpeters schreef:Dat zijn nogal dure naven dan, ik vond de Standaard Assault set van Reynolds nieuw voor 799 in Dld maar volgens mij was dat het type van 2012, ik weet niet wat het verschil is met de nieuwe.
Ik heb lang gezocht naar losse velgen maar bovenstaand set was goedkoper dan 1 losse velg.
Zipp 303 vs 404 vs Reynolds
-
- Forum-lid
Dat was bij bike-components denk ik. Daar hadden ze een paar maanden geleden een aktie (nu overigens niet meer).
- daniel1975
- Forum-lid HC
BC is idd even heel scherp geweest met Reynolds.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Nee het was ergens anders, gevonden via ebay maar ze hadden ook een webwinkel
http://bit.ly/15hNZZb
Ik heb mezelf net een paar Bora's gekocht anders waren het deze geworden via een kennis die in dld woont.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2
http://bit.ly/15hNZZb
Ik heb mezelf net een paar Bora's gekocht anders waren het deze geworden via een kennis die in dld woont.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2
Ik heb zelf een setje Assauls. Bevallen prima, ik gebruik ze in alle omstandigheden inclusief de bergen.
Ik ben geen navenexpert, maar ik waag te betwijfelen of de naven Novatec zijn. Toevallig net een nieuwe 11sp Novatec achternaaf besteld via eBay. Daarmee zal t achterwiel binnenkort herspaakt worden.
Ik ben geen navenexpert, maar ik waag te betwijfelen of de naven Novatec zijn. Toevallig net een nieuwe 11sp Novatec achternaaf besteld via eBay. Daarmee zal t achterwiel binnenkort herspaakt worden.
-
- Forum-lid HC
SRAM Red 22 binnenkort?havana schreef:Toevallig net een nieuwe 11sp Novatec achternaaf besteld via eBay. Daarmee zal t achterwiel binnenkort herspaakt worden.
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze gebruiken bij Reynolds toch heel vaak DT Swiss naven?
De fortysix en de aero58 zijn trouwens wel erg fraai.
De fortysix en de aero58 zijn trouwens wel erg fraai.
Less is bore
Nou, ik wil wel toekomstbestendig zijn ja. Dat is één vd redenen. Red22 gaat er voorlopig niet komen, ik denk dat ik wacht op 11-speed elektrisch van SRAM.liviolivius schreef:SRAM Red 22 binnenkort?havana schreef:Toevallig net een nieuwe 11sp Novatec achternaaf besteld via eBay. Daarmee zal t achterwiel binnenkort herspaakt worden.
Maar de belangrijkste reden is dat de body ontzettend invreet. Nieuwe body kost 60 euro en lost het probleem niet op. SRAM Red cassette is ook geen optie want ik wil per se 12-23 rijden.
Vandaar een nieuwe Novatec-naaf met Anti Bite Guard die als ik de verhalen mag geloven niet invreet. Ik sla daarmee drie vliegen in één klap: ik heb een nieuwe body die niet invreet, ik ben 11-speed compatible en ik heb direct nieuwe lagers.
Wheeltec bouwt met Reynolds 46 met ctg remlaag en swirl-lip generator,heeft ook de nw alchemy ul naven,en nw type spaken,zit je denk ik op 1400gr en een zeer exclusief setje wielen waarmee je in elk terrein kan rijden.zie fb pagina van wheeltec
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, maar ook een zeer exclusieve prijs.....
De standaard 46 die Reynolds zelf compleet verkoopt zit al onder de 1500gr.
Less is bore
Waar dan? Prijzen die ik vind (oa bike components) zitten daar ruim boven. Ik bedoel de 46, niet de assaults (andere velg en novatec ipv dtswiss 240 naven)daniel1975 schreef:Ja, maar ook een zeer exclusieve prijs.....
EDIT: oh, ik las 1500e ipv 1500gr
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?