Niet zo romantisch , maar meer : "kijk eens wat ik allemaal kan ! "ever schreef:Materialist, er zijn ook andere manieren om toch samen te fietsen, bv. je maakt een route waarbij je een extra lus inbouwt. Jij gaat die extra lus rijden terwijl zij op een terrasje pauze houdt. Als je terugkomt ga je weer samen terug.
Wat je ook kunt doen is een klim in je route opnemen waarbij jij onderaan met flink tempo omhoog rijdt, naar beneden rijdt en dan omkeert en weer omhoog. Je vriendin heeft in de tussentijd in langzamer tempo ook de top bereikt en je kunt samen weer verder. Of je rijdt met de fietsen op de auto naar een stuk op weg naar leuk plaatsje met leuke omgeving. Je gaat samen een rondje rijden, waarbij je lekker ook een terrasje pikt in dat plaatsje, of de markt bezoek of een wijngaard oid. Terug bij de auto gaat je vriendin met de auto terug naar je verblijfplaats, maar jij gaat met de fiets. Kortom, een beetje creatief denken en er is van alles mogelijk.
Nee , hoeft niet zo voor mij, ik moet niet zo nodig uitpakken tegenover mijn vrouw