Daarna hebben ze derivaten handel ontdekt en de wereld economie om zeep geholpen.spook schreef:Je moet wel ongeveer natuurkunde gestudeerd hebben, wil je iets van wielen begrijpen, begrijp ik.
Zou jij die lui vertrouwen met je fiets wielen?
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Daarna hebben ze derivaten handel ontdekt en de wereld economie om zeep geholpen.spook schreef:Je moet wel ongeveer natuurkunde gestudeerd hebben, wil je iets van wielen begrijpen, begrijp ik.
Het is geen stug volharden. Ik ben het met jullie eens dat dikkere spaken een stijver wiel maken. Ik zeg alleen dat het slechts marginaal stijver is. En wel zo marginaal dat niemand dat ooit zal voelen. Ik zeg niet dat ik gelijk heb, ik zie het gewoon anders en ik heb nog geen argument gezien waardoor ik mijn mening bij moet stellen.amclassic-fan schreef:Je bent wel heel eigenwijs VW, 3 mensen proberen het uit te leggen, maar je blijft stug volharden.
Dat is ook wel een beetje te zien bij de Sapim CX Ray spaken. Echt diepzwart zijn die ook niet...nijkie schreef:Vraag aan de spaak techneuten,mijn dt aerolite zijn op sommige plaatsen blauw uitgeslagen net of ze verwarmd zijn met een brander.Iemand een verklaring hier voor?