Ik wil de discussie niet opnieuw voeren, maar de reactie van de toeschouwer kan ik nog iets bij voorstellen, het peloton waaierde op dat punt breed uit. De logische reactie is dat je naar achter springt.
Het zou mooi zijn dat dit soort acties door de jury worden bestraft. Het brengt namelijk niet alleen jezelf in gevaar, maar ook toeschouwers en andere renners.
Nieuwe opzet voor het wielrennen
Die toeschouwer stapte weg want de weg was niet ruim genoeg, hij had hooguit de eerste stap moeten doen en daarna stoppen maar je verwacht niet dat ze ook achter je kangs over het fietspad rijden. Maar wel een nasty val zeg doet al pijn om te zien.
de "emoticon" beeldt eigenlijk het gezicht uit van de renners die nu hun gedrag zullen moeten aanpassen! ( dat was toch mijn bedoeling er achter => ik vind het ook een goede maatregel mits hij toegepast wordt met enig begrip voor speciale situaties die zich tijdens een koers kunnen voordoen).edwin01 schreef:Whoa...... de veldrijder in actie..... Wel spectaculair.....
Ik denk dat Ernie doelt op de emoticon achter de tekst van fiedoo (crying, very sad).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.