Da's ook een reden waarom ik de flow zojuist nieuw heb aangeschaft.
Mocht het oersaai zijn voor mij, dan kan ik 'em waarschijnlijk, met minimaal verlies, op MP zo weer kwijt.
Andere reden is de mogelijkheid om de fortius-upgrade er op te zetten.
Tacx Flow opbergen
-
- Forum-lid
Upgrade is erg aan te raden.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
-
- Forum-lid
Heb van m'n lief een tacx cadeau gekregen; de flow. Gisteren avond in elkaar geschroefd... Wat een &^%$#@#$%^ beschrijving zeg!
Maar 1 keer in elkaar prima ding. Heb er nog maar kort opgezeten, want heb nog geen trainerband en dat vonden de Schwalbe Durano's niet zo gezellig, maar vind de geluidsproductie absoluut niet tegenvallen
Denk dat het een prima ding is om de winter mee door te komen wanneer het weer koud, nat en vroeg donker is geworden....
Maar 1 keer in elkaar prima ding. Heb er nog maar kort opgezeten, want heb nog geen trainerband en dat vonden de Schwalbe Durano's niet zo gezellig, maar vind de geluidsproductie absoluut niet tegenvallen
Denk dat het een prima ding is om de winter mee door te komen wanneer het weer koud, nat en vroeg donker is geworden....
Red Bull Pro 2000
Shimano 105
Pro Vibe 7S 2010 afmontage
Shimano 105
Pro Vibe 7S 2010 afmontage
havana schreef:Ideaal vind ik het zeker niet.
Het opbouwen kost tijd. Je hebt een ander wiel nodig. Hij maakt veel herrie. Echt stabiel is Taxcen niet, zeker niet als je staand wilt trainen. Last but not least: Tacxen is verschrikkelijk saai.
Bezint eer ge begint, en: ieder z'n meug!
Over een tacx kan ik niet oordelen, maar ik heb een elite en die is toch wel heel stil. In pakweg 5 min staat hij gebruiksklaar.
Over saai of niet ga ik me niet uitspreken, dat is veel te persoonlijk.
Loos schreef:Ik heb mijn tacx flow via marktplaats verkocht, ik vond het dodelijk saai. Nu heb ik een tweede set wieltjes met winterbanden. Bevalt me veel beter!
Positief aan het geheel: er worden er weinig aangeboden op marktplaats, dus ze vochten er bijkans om.
Nu maar te hopen dat er deze winter minder sneeuw valt/ligt dan vorig jaar, anders ga je met je winterbandjes nog niet ver komen