Lol, DAT is pas een drogreden.ajhoff schreef:Doe mij maar zo'n systeem. Scheelt weer een hoop kabels en afstellen waar van alles mee mis kan gaan. .
Mechanisch is altijd betrouwbaarder.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Lol, DAT is pas een drogreden.ajhoff schreef:Doe mij maar zo'n systeem. Scheelt weer een hoop kabels en afstellen waar van alles mee mis kan gaan. .
Voorlopig heeft Dura-Ace DI al bewezen zeer betrouwbaar te zijn, en zeker niet onder te doen voor mechanisch schakelen!daniel1975 schreef: Mechanisch is altijd betrouwbaarder.
D'r kan niets breken, boutjes kunnen niet lostrillen, er is geen rek? Sterke bewering dat mechanisch altijd betrouwbaarder is. Je rijdt zeker ook nog in een T-Ford en belt met een draaischijf telefoon van bakkeliet omdat electronica onbetrouwbaar is?daniel1975 schreef:Mechanisch is altijd betrouwbaarder.
Schakeld niet beter dan een perfect afgestelde mechanische groep en in de standaard setup al helemaal niet sneller. Het schakeld wel heel veel langer goed als een slecht gemonteerde mechanische groep. Waar het zijn winst haalt is in slecht weer waar het echt vele malen beter funtioneert dan elke mechanische groep.Voorlopig heeft Dura-Ace DI al bewezen zeer betrouwbaar te zijn, en zeker niet onder te doen voor mechanisch schakelen!
Sterker het schakelt gewoon beter.
MAg ik je speeltje niet even bekritiseren? Dan direct maar even de boel belachelijk maken?ajhoff schreef:D'r kan niets breken, boutjes kunnen niet lostrillen, er is geen rek? Sterke bewering dat mechanisch altijd betrouwbaarder is. Je rijdt zeker ook nog in een T-Ford en belt met een draaischijf telefoon van bakkeliet omdat electronica onbetrouwbaar is?daniel1975 schreef:Mechanisch is altijd betrouwbaarder.
Sorry, bedoelde het niet zo serieusdaniel1975 schreef:MAg ik je speeltje niet even bekritiseren? Dan direct maar even de boel belachelijk maken?
Kinderziektes zijn er echt wel uit nu door de Dura Ace DI2 versie.franklin schreef:Ik heb geen ervaring met elektronisch schakelen. Denk wel dat het de toekomst heeft. Enige wat mij altijd tegenhoudt om zoiets te kopen is dat als het nog niet zo lang bestaat je de hoofdprijs betaald terwijl er nog altijd een hoop kinderziektes in zitten. Gelukkig zijn er altijd genoeg mensen die wel altijd het nieuwste van het nieuwste willen hebben.