Ik vind dit wel erg naar reclame ruiken, daarbij lees ik overal dat creatine nogal wat gezondheidsrisico's met zich meebrengt wanneer je het niet goed inneemt met voldoende andere vitamine's e.d.
Beta Aalanine heb ik nog nooit van gehoord maar heeft hoogstwaarschijnlijk ook wel wat negatieve kanten. Om dit als verkoper dusdanig te promoten vind ik niet zo netjes
creatine
-
- Forum-lid
...
Laatst gewijzigd door duursport.nl op 08 mar 2012 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Fiets Sneller, Presteer Beter!
Ik vind creatine heel ver weg van wat ik blind op een forum zou aanraden!
Een banaan werkt ook. Op dit forum zijn ook veel beginners die absoluut niets aan creatine hebben. Daarbij is het psychologisch raar spul omdat je je minder sterk voelt wanneer je ermee stopt.
Daarbij ben ik een klant van jullie en hebben jullie goede levering en spullen, dit soort "reclame" kan echter bij veel mensen in het verkeerde keelgat schieten.
Mvg
Een banaan werkt ook. Op dit forum zijn ook veel beginners die absoluut niets aan creatine hebben. Daarbij is het psychologisch raar spul omdat je je minder sterk voelt wanneer je ermee stopt.
Daarbij ben ik een klant van jullie en hebben jullie goede levering en spullen, dit soort "reclame" kan echter bij veel mensen in het verkeerde keelgat schieten.
Mvg
-
- Forum-lid
Beste MJ,
Bedankt voor deze opbouwende kritiek. Nogmaals, voor reclamedoeleinde is deze reactie niet bedoeld geweest. Bedoeld zoals eerder vermeld op basis van informatievoorziening en niet om iemand tegen de borst te stuiten.
Post verwijderd om verdere onduidelijkheid te voorkomen.
Groet
Bedankt voor deze opbouwende kritiek. Nogmaals, voor reclamedoeleinde is deze reactie niet bedoeld geweest. Bedoeld zoals eerder vermeld op basis van informatievoorziening en niet om iemand tegen de borst te stuiten.
Post verwijderd om verdere onduidelijkheid te voorkomen.
Groet
Fiets Sneller, Presteer Beter!