Goedkeuren bericht
-
- Forum-lid
En na 9 dagen wachten op goedkeuring van het bericht is het dus nog steeds niet op het forum verschenen.
Het zal wel nooit meer komen.
Het zal wel nooit meer komen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- bjaslagter
- Forum-lid
Bij mij moeten de berichten sinds kort ook eerst worden goedgekeurd. De eerste met link (Cervëlo S1 te koop gevraagd, inmiddels geplaatst), de tweede in het Cervëlo topic (nog niet verschenen, zonder link oid). Ik vind het maar vreemd!
Volg mijn blog op http://despijkeruitwildervank.wordpress.com/
- bjaslagter
- Forum-lid
Help, mijn berichten komen niet meer op het forum. Ze moeten al een dag of 3 goedgekeurd worden, een mailtje naar Fiets levert niets op.
Volg mijn blog op http://despijkeruitwildervank.wordpress.com/
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Matthijs1973
- Forum-lid
ik probeerde net in het te koop topic een bericht te plaatsen incl. een link, die staat nu ter goedkeuring, voor de zekerheid heb ik opnieuw een bericht geplaatst zonder link erin, nu meteen geplaatst. Aan de mods, mijn 1e bericht dat op goedkeuring wacht kan dus verdwijnen, dank voor jullie tijd!
EDIT, 1e topic was al geplaatst, zelf verwijderd net![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
EDIT, 1e topic was al geplaatst, zelf verwijderd net
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- henschoten
- Forum-lid
... Nu word ik ook door de spam-politie lastig gevallen... plaatste een fotootje; moet eerst worden goedgekeurd. Wat een gezeik. En wat een IT geklungel. Als je je netjes gedraagt, kun je toch gewoon op een 'witte lijst' komen waarmee al je postings buiten die goedkeur-onzin blijven.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Wat verschrikkelijk allemaal....henschoten schreef:... Nu word ik ook door de spam-politie lastig gevallen... plaatste een fotootje; moet eerst worden goedgekeurd. Wat een gezeik. En wat een IT geklungel. Als je je netjes gedraagt, kun je toch gewoon op een 'witte lijst' komen waarmee al je postings buiten die goedkeur-onzin blijven.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
elefantino schreef:Wat verschrikkelijk allemaal....henschoten schreef:... Nu word ik ook door de spam-politie lastig gevallen... plaatste een fotootje; moet eerst worden goedgekeurd. Wat een gezeik. En wat een IT geklungel. Als je je netjes gedraagt, kun je toch gewoon op een 'witte lijst' komen waarmee al je postings buiten die goedkeur-onzin blijven.
Nou olifantje je moet dit NIET bagatelliseren. Voor een professioneel blad is dit forum in technische (let op wat ik zeg!!!!) toch al jaren een hoop geklungel wat ook al veel deelnemers heeft doen afhaken! Dus een tikje flauw is deze opmerking wel of je moet blijkbaar genoegen nemen met geklungel.