Meer van jullie verkouden/griep....tijd van het jaar weer?
Yep. Idem. Ging woensdagavond stukje hardlopen en moest na ongeveer 4 km. afhaken. Kortademig, pijn in de benen en overmatig transpireren. Drie dagen flink beroerd gevoeld. ( grieperig ) Gisteren wezen trappen, maar had flink last van de wind tegen en was na ruim 20 km. stuk. Gaat hopelijk morgen beter. Beterschap!
Cube is good for you!
-
- Forum-lid
Donderdagavond kwam bij mij een lichte keelpijn opzetten. Vrijdag kwam daar wat snotteren en veel transpireren bij. Zaterdag was het nog niet veel beter, maar zondag ging het een stuk beter. Het is nu dinsdag, en het enige wat ik nog heb is veel hoesten.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik ben ook eventjes lekker verkouden geworden. Afgelopen donderdag al wat last van de keel en nadat ik mezelf zondag verrot gereden had daarna ook goed snotterig geworden. Gisteren raakte ik m'n stem volledig kwijt toen ik te veel aan 't praten was tijdens de training, vandaag ging 't gelukkig al weer een stuk beter.
Yep, hier ook wat last van verkoudheid.
Had van het weekeind al in de gaten dat er iets niet helemaal goed zat. Rusthartslag was wat aan de hoge kant, en nu zit ik met een flinke snotneus en ben ook behoorlijk afgebrand als ik van het werk thuis kom.
Toch maar even een rustig weekje inplannen
Had van het weekeind al in de gaten dat er iets niet helemaal goed zat. Rusthartslag was wat aan de hoge kant, en nu zit ik met een flinke snotneus en ben ook behoorlijk afgebrand als ik van het werk thuis kom.
Toch maar even een rustig weekje inplannen
A bad day on the bike is better than a good day at work.