Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Fietssportief / Xtrail (slechte ervaring)

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 06 dec 2013 22:57

Zou Sander (de TS) nog langs komen om zijn verhaal af te maken? Want daar ben ik wel benieuwd naar...

GoldenRatio
Forum-lid

GoldenRatio 07 dec 2013 00:47

Op Klantenservice > 9.Kopen Zonder Enig Risico

Is nog steeds te lezen >

2.Fietssportief is aangesloten bij Webshop Keurmerk. Deze organisatie ziet er op toe dat alles gaat zoals het behoort te gaan bij winkelen op afstand.

:roll:

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 07 dec 2013 01:12

Dat staat er idd nog steeds Goldenratio maar ik denk dat ze dat zijn vergeten weg te halen nadat ze dus wel het

Afbeelding

hebben verwijderd. Het zijn dus een stelletje lichters die onterecht hebben doen voorkomen dat ze aangesloten waren bij het Webshop Keurmerk

http://www.fietssportief.nl/nl/waarom-f ... risico/174
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Triple A
Forum-lid

Triple A 07 dec 2013 08:22

ponsteen schreef:Zou Sander (de TS) nog langs komen om zijn verhaal af te maken? Want daar ben ik wel benieuwd naar...
Ik verwacht het niet. Heb ik wel vaker gezien op dit forum. Een nieuw lid komt met zijn eerst bericht met een negatief verhaal en je hoort daarna niets meer........ ;)
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 07 dec 2013 10:16

@Triple A: Ja natuurlijk. Maar je ziet ook vaak dat nieuwe forummers schrikken van de reacties (tenzij ze een vrouw zijn). Bovendien: De omgeschreven regel dat je niet binnen moet komen met een afzeik-topic, ken je ook niet als nieuw forumlid. En dan vind ik in dit geval wel dat hij een goede reden heeft om er een zeiktopic van te maken. NB: ik zou echter niet zijn begonnen met het noemen van de webshop...

flores
Forum-lid

Gebruikersavatar flores 07 dec 2013 11:16

Een negatieve ervaring van een (web)winkel staat natuurlijk los van of iemand nieuw of al langer lid is op een forum.
We leren er allemaal van en zo ook in dit geval dat je dus niet blind moet varen op de betrouwbaarheid van een winkel die een keurmerk draagt. Hoe meer meldingen van onjuist gebruik hiervan (lees: zoals @zorro terecht zegt, oplichten) des te beter het is voor ons als consument om niet misleid te kunnen worden.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Avz
Forum-lid

Avz 07 dec 2013 13:06

zorroi schreef:Ik denk meer dat ze NOOIT aangesloten waren [knip].
Achter het logo e.d. zat deze link: http://www.keurmerk.info/winkel_detail. ... hfst_id=90

Je kan daarin een winkel-ID zien. Dan is het eerder logisch dat ze ooit wel lid zijn geweest.
Specialized Allez Comp 2014 (Omega Pharma - Quick-Step) - Gazelle XR2 2010

miezie
Forum-lid

miezie 26 feb 2014 10:44

Allen,

Tweede wiel, 6e spaakbreuk en een versleten naaf op mijn XTrail racefiets. En dat binnen 2 jaar. Waar ik eerst tevreden was, vind ik dit gewoon jammer. En het wordt dan afgeschoven op onderhoud, waarbij een second opinion dat stevig ontkracht. De waarheid zal ergens in het midden zitten en goedkoop is duurkoop zou een rol kunnen spelen. Hoe dan ook, van tevreden naar nooit meer. Dat zit hem niet in de servicebereidheid, maar meer in het communicatieve onvermogen en hoe ik graag behandeld zou worden en mensen zelf behandel.

Prima beginnersfiets, matige wielen. Klaar...

(had liever iets anders als eerste post gedaan dan dit overigens ;)).

neos
Forum-lid

neos 27 feb 2014 08:45

Als dit je eerste post is betekend dit dan dat je wraak wil nemen. :evil:
Je moet de oorzaak toch in de prijs -kwaliteit verhouding gaan zoeken.
We willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. :P
Je bent zeker een beginneling??
Deze mensen verkopen voor een interessante prijs een goede fiets .
Als je wat langer deze sport beoefend dat ga je zeker dieper op het materiaal in en weet je wat goed en minder is. :oops:
cornelli racing cycles Uden

miezie
Forum-lid

miezie 27 feb 2014 11:50

Wellicht. Ik moest het kwijt ;).

Was toendertijd een beginner. Nu weet ik veel beter wat ik wil. ;)

nobbiomatic
Forum-lid

nobbiomatic 02 mei 2014 22:19

ik heb juist zeer goede ervaringen met fietssportief. heb er 3 fietsen gekocht, en bestel er regelmatig onderdelen. dit alles naar volle tevredenheid. om deze mensen te betitelen als oplichters is pure onzin.

Plaats reactie