Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Kleding uit China

peter1981
Forum-lid
Berichten: 3135
Lid geworden op: 27 feb 2010 00:39
Locatie: Heerlen

peter1981 26 mar 2014 22:12

Monton is het Italia setje ook van wat ik vorige week gekregen heb
ik heb nog niet met de broeken durven rijden vanwege de heftige stiksels maar de zeem ziet er erg goed uit.
Alleen waar de broeken aan elkaar genaaid zijn is gewoon niet mooi afgewerkt en staat eigenlijk garant voor schaafwonden met lange ritten.
Zodra het een beetje toelaat rij ik er in ieder geval eens een uurtje of 2 mee

Ik heb het shirt met lange mouwen gedragen en net als de vorige shirt met lange mouwen is het vrij dun en de mouwen zijn eigenlijk te kort voor de rest.
Het shirt zit eigenlijk net te los en de mouwen zijn net te kort.
Niet storend en zeker goed draagbaar maar niks voor als het iets koeler is , beetje voorjaars/najaars shirt met lange mouwen
Maar voor die paar euro prima spul dat dan wel weer
Laatst gewijzigd door peter1981 op 26 mar 2014 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

NoChain
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 04 sep 2011 20:18

NoChain 26 mar 2014 22:13

Ik heb een paar dagen terug een setje kledij besteld via AliExpress. Iemand op wielertoerist was er wel tevreden over dus de kans maar gewaagd. Ik laat het gewoon via de post komen dus dat word wel nog even wachten :P.

Ik heb een setje carbon wielen uit China, een smartphone, men verlichting voor in de winter. En van dat alles eigenlijk meer dan tevreden.

giantjan
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 09 mar 2014 10:39

giantjan 26 mar 2014 22:24

japiecarbon schreef:Dan koop ik toch liever bij een zaak als http://www.cyclewear.eu

Ook goedkoop end an weet je tenminste zeker dat de pasvorm een beetje overseen komt met de maat
Hoe kan het zo goed koop zijn? is dit na maak? En wat is de kwaliteit van deze producten. Ik ben namelijk 15 en moet alles zelf betalen, dus hoop dat het wat is :D

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 27 mar 2014 09:01

@ henny303, welke zeem hebben jullie uitgekozen. Ik heb gekozen voor de Orange 3D gel pad en dat zeem is verbazingwekkend goed voor de prijs.
@giantjan, ga er maar vanuit dat alles namaak is. Geen fabrikant heeft er belang bij dat een (Chinese) webshop zo ver onder de gangbare prijzen gaat verkopen.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 mar 2014 10:19

@JoostG, Japiecarbon linkt helemaal niet naar een Chineze webshop, maar juist naar een Nederlandse winkel.

@Giantjan, ja dat is geen namaak.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 27 mar 2014 10:31

Ik vermoed dat het vaak restpertijen zijn, of e=overjarige spullen die ze opkopen. Vandaar dat hij dat zo goedkoop kan verkopen. Er is dus helemaal niets mis mee.

Daarnaast heeft hij ook zijn eigen merk, dat word met het jaar beter! Dus hier kan je gerust je spullen kopen.
En mocht er dan iets niet passen, dan is t zo omgeruild.

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 27 mar 2014 11:44

Mijn fout… Niet goed gekeken.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

giantjan
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 09 mar 2014 10:39

giantjan 27 mar 2014 19:04

nou bedankt, zal binnen kort dan waarschijnlijk wel wat gaan bestellen daaro :D

mtbfool
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 23 mei 2007 20:14
Locatie: Helmond

mtbfool 27 mar 2014 19:21

Als leverancier van wielerkleding 2 x met kleding uit China bezig geweest en het was gewoon crap , hebben momenteel 2 goede ateliers in Polen binnen rij afstand en dat is wat duurder maar echt top spul , prijs-kwali uit deze ateliers is uitstekend.
De betere ateliers uit China zijn ook bijna net zo duur als het spul uit Polen als het goedkoper word is het vaak veel mindere kwaliteit stoffen en vooral slechte en lichte kwaliteit lycra en zemen voor de btroeken.

Mtbfool
250 KM vaste mtb route rond Helmond.
jvandijk1962@gmail.com
http://www.offroadbikers.eu

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 09 apr 2014 19:10

Setje kleding is nog steeds niet binnen. Ben inmiddels aan het overleggen met verkoper over een oplossing. Hij is bereid een nieuw setje te versturen of het geld te retourneren. Ik heb de eerste optie gekozen. Afwachten dus. Na dit setje al een zadel en stuur besteld. Deze zijn al lang en breed binnen.
Om toch mijn nieuwsgierigheid naar de kwaliteit te temmen, heb ik inmiddels ook bij een andere leverancier een ander setje besteld. Ik wacht met smart af.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Sapphire
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 31 okt 2013 23:34

Sapphire 16 apr 2014 23:08

Ik zit nu toch voor de grap eens te kijken naar Castelli Rosso Corsa handschoentjes uit China.

Twee paar voor ongeveer €15 euro, eenderzijds benieuwd hoe ze zich verhouden met mijn Onda handschoentjes van 10 euri. En voor vaders met zijn Agura van de halfords van een paar euro :p
Race: Giant TCR 0 (2012)
City: Giant Futuro CS3 (2014)
Work: vanRaam duo w/ Shimano Nexus

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 17 apr 2014 13:57

Sapphire schreef:Ik zit nu toch voor de grap eens te kijken naar Castelli Rosso Corsa handschoentjes uit China.

Twee paar voor ongeveer €15 euro, eenderzijds benieuwd hoe ze zich verhouden met mijn Onda handschoentjes van 10 euri. En voor vaders met zijn Agura van de halfords van een paar euro :p
Ik vindt er niks grappig aan... :evil:
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Plaats reactie