Daar heb jij dan weer een punt.Sauvi schreef: Nou Pelep, begrijp ik dat je alles zelf aan je fiets doet?Knap. Ik niet.Ieder zijn ding.Deze fm heeft al aardig verdiend aan deze"niet handige jongen" en daar heb ik totaal geen moeite mee zolang het in mijn financieel plaatje kadert. Hij mist de verkoop van de wielset ook...heb met hem hierrond open kaart gespeeld..hij was voor de set 232 euro duurder..en dat vond ik teveel verschil op dit bedrag.Nu ga ik weer niet alleen voor dat spacertje hé ,ook nieuwe stuurpen,remblokjes..en onderwijl ik wacht zie ik weer mooie sokjes enz..dus niet zielig doen van ocharme die fm hé ,"ik laat weer wat achter in zijn schuif",leven en laten leven..in twee richtingen graag
Shimano WHRS81 C35
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Hallo Sauvi,Sauvi schreef:Bon,gisteren is wielset RS81-C35 toegekomen.Zoals ik reeds melde,gekocht bij Futurumshop.
Bij bestelling had ik gevraagd de Shimano cassette reeds te monteren.Alles uitgepakt en ik merk dat de spacer tbv de 10speed cassette niet is gemonteerd.
Dus voorlopig nog gene meter mee gereden.
heb je ondertussen al met deze wielen gereden?
Zo ja, wat vind je ervan?
grtn,
Jan Janssen Blade & Tdf
Begrijp het niet goed...23 voor en 25 achter? Kan je een link naar bewuste topic geven aub.Sauvi schreef:@Peet68Peet68 schreef:Ok Sauvi,
Zie jou reactie wel verschijnen dan.
Veel plezier dit weekend.
Lees ook even op het Specialized topic(off topic ) ivm montage 23 voor en 25 achter.
Jan Janssen Blade & Tdf
Dat helpt wel, start ie op pag.1 van 340 in dat topic.Soap schreef:http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=39991
Hm geen directe link dus, oepshanz1963 schreef:Dat helpt wel, start ie op pag.1 van 340 in dat topic.Soap schreef:http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=39991
Het geduld werd de laatste dagen wel op de proef gesteld,windsnelheden boven 80km/u en pieken tot 100km/u....met als gevolg dat de droogpaal afknakte,dus niet de moment om de C35 wielen te testen
Gisteren dan de baan op.Bandendruk voor 23mm 7bar, achter 25mm 7,5bar.Het eerste dat mij opviel was dat de nieuwe Ultegra cassette bij freewheelen beduidend stiller was.De remblokjes zo afgesteld dat bij rem ff aantrekken er contact met de velg was.Vervolgens lichaamsgewicht op linkerpedaal gebracht en het frame onderuit gedrukt.Bij de Bontrager velgen was er dan contact met de remblokjes.
De C35 wielen doorstonden dit met glans,totaal geen contact wat toch de stijfheid bewijst.Voelen solide aan maw.De zijdelings wind die er stond gaf ook totaal geen invloed.
Vandaag 22gr,blue sky,praktisch windstil..wegwezen
Gisteren dan de baan op.Bandendruk voor 23mm 7bar, achter 25mm 7,5bar.Het eerste dat mij opviel was dat de nieuwe Ultegra cassette bij freewheelen beduidend stiller was.De remblokjes zo afgesteld dat bij rem ff aantrekken er contact met de velg was.Vervolgens lichaamsgewicht op linkerpedaal gebracht en het frame onderuit gedrukt.Bij de Bontrager velgen was er dan contact met de remblokjes.
De C35 wielen doorstonden dit met glans,totaal geen contact wat toch de stijfheid bewijst.Voelen solide aan maw.De zijdelings wind die er stond gaf ook totaal geen invloed.
Vandaag 22gr,blue sky,praktisch windstil..wegwezen