Over de wielersport en zijn beoefenaars.

team Garmin-Cerveló

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 aug 2010 12:39

campa=super schreef:
KXlight schreef:Lekker voor Theo Bos...

Misschien is er nog een plekje voor hem in de Van Vliet ploeg.
Deze ploeg gaat verder onder een andere naam.
Dat is een Continentale ploeg, dus hetzelfde niveau als waar hij vandaan kwam bij Rabobank Continental. Nee, dat is toch niet waar de ambities van Theo liggen. Die moet op z'n minst naar een Pro-Continentale ploeg.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 aug 2010 12:42

race-niek schreef:erg jammer dat ze stoppen

nieuw concept volgens de telegraaf he
heeft die nieuwe luxenburgse ploeg al fietsen ? (a)

Waarom willen jullie zo graag dat ze weer ergens anders een godsvermogen aan gaan uitgeven? Laat ze maar eens gewoon weer gaan doen waar ze goed in zijn en dat is fietsen ontwerpen. Als ze zich daar op focussen kan het assortiment wat uitgebreid worden met bijv een crossfiets en later misschien evt MTB's.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 26 aug 2010 12:45

Amclassic-fan schreef:
race-niek schreef:erg jammer dat ze stoppen

nieuw concept volgens de telegraaf he
heeft die nieuwe luxenburgse ploeg al fietsen ? (a)

Waarom willen jullie zo graag dat ze weer ergens anders een godsvermogen aan gaan uitgeven? Laat ze maar eens gewoon weer gaan doen waar ze goed in zijn en dat is fietsen ontwerpen. Als ze zich daar op focussen kan het assortiment wat uitgebreid worden met bijv een crossfiets en later misschien evt MTB's.

Inderdaad, ik heb ook nooit begrepen waarom ze geen mtb's hebben? Volgens mij is de mtb markt net zo groot (in sommige landen zelfs groter).
What makes the boat go faster?

tieky
Forum-lid

Gebruikersavatar tieky 26 aug 2010 12:57

Volgens mij stapt Cervelo voorlopig nog niet uit het peleton, daarnaast zijn ze ook nog steeds actief in het vrouwen peleton. Het kan goed zijn dat ze als hoofdsponsor toch te klein zijn, maar met een aantal co-sponsors de boel toch op gang kunnen houden.
Misschien is dit wel een uitgelezen kans voor Theo. Hij wordt nu opeens de kopman binnen dat team.

joeptimmermans
Forum-lid

joeptimmermans 26 aug 2010 13:09

“Ik kan niet ontkennen dat het waar is. De toekomst gaat veranderen. Voor mij is het ook nog een vraag hoe", vertelt ploegleider Jean-Paul van Poppel aan NUsport. "Ik verwacht dat we er helemaal mee stoppen, maar op dit moment kan ik er niks zinnigs meer over zeggen."

Deze uitspraak in het bericht op nusport voorspelt niet veel goeds: http://www.nusport.nl/wielrennen/231991 ... arwel.html

Jammer, vond het een leuke ploeg en een leuk concept.

race-niek
Forum-lid

race-niek 26 aug 2010 13:19

joeptimmermans schreef:“Ik kan niet ontkennen dat het waar is. De toekomst gaat veranderen. Voor mij is het ook nog een vraag hoe", vertelt ploegleider Jean-Paul van Poppel aan NUsport. "Ik verwacht dat we er helemaal mee stoppen, maar op dit moment kan ik er niks zinnigs meer over zeggen."

Deze uitspraak in het bericht op nusport voorspelt niet veel goeds: http://www.nusport.nl/wielrennen/231991 ... arwel.html

Jammer, vond het een leuke ploeg en een leuk concept.

zeer jammer ja,
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

tieky
Forum-lid

Gebruikersavatar tieky 26 aug 2010 13:21

Oké ik was te snel met mijn reactie, dan ben ik inderdaad benieuwd wat er met Bos gaat gebeuren. Misschien had deze al het een en ander zien aankomen en gaat zich misschien daarom ook weer meer op de baan concentreren?

danny1407
Forum-lid

danny1407 26 aug 2010 13:21

Wat pas echt jammer zou zijn, is als we straks Cervélo's in het blauw-oranje voor onze kiezen krijgen.

Bah. ;)
FacebookS3RSSite

race-niek
Forum-lid

race-niek 26 aug 2010 13:23

danny1407 schreef:Wat pas echt jammer zou zijn, is als we straks Cervélo's in het blauw-oranje voor onze kiezen krijgen.

Bah. ;)

heb liever rabobank op cervelo's dan op giant's :D

@Tieky
http://www.nusport.nl/wielrennen/231846 ... -baan.html
hij denkt er wel aan op terug naar de baan te gaan.
dus volgens mij zag die het al aankomen:P

tieky
Forum-lid

Gebruikersavatar tieky 26 aug 2010 13:35

race-niek schreef: @Tieky

Ja dat bedoelde ik ook. Maar ik denk ook dat Theo zich met deze opmerking misschien wel weer teveel uit de markt heeft gehaald, want zijn er ploegen die geïntereseerd zijn in renners die ook uitwillen komen op de baan. De OS vallen natuurlijk in het wielerseizoen. Ik kan me niet indenken dat, als je echt competatief wil zijn op de baan, dat je dan wat hebt aan de inhoud van de weg.

race-niek
Forum-lid

race-niek 26 aug 2010 14:36

Tieky schreef:
race-niek schreef: @Tieky

Ja dat bedoelde ik ook. Maar ik denk ook dat Theo zich met deze opmerking misschien wel weer teveel uit de markt heeft gehaald, want zijn er ploegen die geïntereseerd zijn in renners die ook uitwillen komen op de baan. De OS vallen natuurlijk in het wielerseizoen. Ik kan me niet indenken dat, als je echt competatief wil zijn op de baan, dat je dan wat hebt aan de inhoud van de weg.

daar heb je wel een punt.
maar bos zou vast wel een mooi ploegje weer vinden :)

sprintbom
Forum-lid

sprintbom 26 aug 2010 14:47

De geruchten worden waarheid. Er werden al meermals vragen gesteld, hoe het mogelijk is dat Cervelo dit allemaal kon betalen.

Plaats reactie