Strak regenjack doorzichtig.
Iemand ervaring met de jacks van Mavic? Qua stijl spreken ze me erg aan...
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl
Ben zelf de trotse bezitter van een Northwave Breeze Pro Rainshield Plus Jacket (hele mond vol). Was vrij prijzig bij de aanschaf. Is een 100 % polyester jas en belooft waterafstotend en winddicht te zijn. Dat eerste klopt, maar na een uurtje fietsen komt het zweet uit mijn mouwen gelopen....Als het dan weer droog is en ik mijn jas uittrek, is mijn ondershirt dus zeiknat en koel ik af....Doe ik iets fout ? Misschien een beter ondershirt aantrekken ?
Het is een perfect jack om te dalen, maar daar heb ik niet zo veel geld voor uit gegeven....
Het is een perfect jack om te dalen, maar daar heb ik niet zo veel geld voor uit gegeven....
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Bij Decathlon hebben ze wat je zoekt voor 3 tientjes.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Geen idee, maar ik zie dat soort (super compacte)jacks altijd als noodjack indien het plots hard gaat regenen. Wat extra zweet neem ik dan op koop toe. Waterdicht én ademend kost veel geld, als het in de praktijk al bestaat.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Daarom kies ik zo een jack altijd mouwloos, houdt mijn lichaam droog, is nog kleiner op te vouwen en mij transpiratie vocht kan via de armen er wel uit. Dat mijn armen dan nat worden van de regen neem ik voor lief.
Doe je hem aan onder de doucheottorongo schreef:Na al die natte berichten ben ik wel nieuwsgierig hoe mijn pas aangekochte " Agu secco condom " zich zal houden bij regenweer. Anders gebruik ik het voor de duiding aangegeven in de naam ( derde woord)
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Dat is zeer fraai jasje, en lekker klein op te vouwen bovendien!