Nieuwe pasvorm Assos
Er komt een reactie op de tweede post in dit topic. Dat is een post van jou. Daarna reageer jij fel. Je moet het zelf weten, maar ik denk niet dat je op deze manier je antwoord krijgt.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Krijg ik nu toch al niet meer.JPAR schreef:Er komt een reactie op de tweede post in dit topic. Dat is een post van jou. Daarna reageer jij fel. Je moet het zelf weten, maar ik denk niet dat je op deze manier je antwoord krijgt.
Alhoewel ik wellicht wat sympathie krijg van mensen die ook graag antwoord op hun vraag willen ipv reacties van mensen die deze antwoorden niet hebben,maar toch menen te moeten reageren.
Om nog een schepje bovenop mijn imago te doen, lucht ik graag mijn hart over zo'n +1 van xytras. Wat een miezerig mannetje is dat.
-
- Forum-lid
* hendrikjan gaat snel nieuwe popcorn en cola halen.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Om nog even door te neuzelen:
Ik weet niet wat je bedoelt met standaard Assos.
Maar ik heb volgende ervaring (en op dit eigenste moment zit ik hier in mijn assos broek aan de compu
Ik heb 2 broeken:
De SI UNO S5 in XL (het vorige model)
De T-Equipe S7 in XL (het huidige model, met paarse rand aan de broekspijp)
De nieuwe valt iets minder ruim (broekspijpen en bretellen), voor de rest (bekken, schaamzone, achterste) valt die even ruim in dezelfde maat.
De pasvorm (gevoel) van de nieuwe t.o.v. de oude verschilt vrij behoorlijk.
Ik hoop dat dit helpt.
ps: malloot-meeloper-mannetje oftewel schelden op een forum is... nu ja. Denk er even over na en excuses kosten geen geld.
Ik weet niet wat je bedoelt met standaard Assos.
Maar ik heb volgende ervaring (en op dit eigenste moment zit ik hier in mijn assos broek aan de compu
Ik heb 2 broeken:
De SI UNO S5 in XL (het vorige model)
De T-Equipe S7 in XL (het huidige model, met paarse rand aan de broekspijp)
De nieuwe valt iets minder ruim (broekspijpen en bretellen), voor de rest (bekken, schaamzone, achterste) valt die even ruim in dezelfde maat.
De pasvorm (gevoel) van de nieuwe t.o.v. de oude verschilt vrij behoorlijk.
Ik hoop dat dit helpt.
ps: malloot-meeloper-mannetje oftewel schelden op een forum is... nu ja. Denk er even over na en excuses kosten geen geld.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
@ DeZwarten. Thx dat is nu wat ik bedoel.
Met standaard Assos bedoel ik de uno en mille. Die vond ik op de dikte van de zeem na vergelijkbaar. Helemaal qua maatvoering.
Wat betreft excuses enzo begrijp ik je en waardeer ik ook je opmerking.
Malloot was iets te impulsief, maar van dat mannetje sta ik nog steeds wel achter;-)
Grtz
Met standaard Assos bedoel ik de uno en mille. Die vond ik op de dikte van de zeem na vergelijkbaar. Helemaal qua maatvoering.
Wat betreft excuses enzo begrijp ik je en waardeer ik ook je opmerking.
Malloot was iets te impulsief, maar van dat mannetje sta ik nog steeds wel achter;-)
Grtz
Ik ben in een goede bui dus hierbij mijn inbreng om dit topic toch een mooi eind te geven.
Waarom bestel je niet gewoon 2 maten, pas je lekker thuis en stuur je er een weer retour.
Waarom bestel je niet gewoon 2 maten, pas je lekker thuis en stuur je er een weer retour.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!