afvallen :(
[quote="orinoco"]4500 kcal is wat ik gemiddeld per dag binnen krijg (..)[/quote]
Gezien wat je be'schrijft' (Het is echt zwaar onleesbaar), lijkt me dit heel sterk. Dat is namelijk zo enorm veel meer dan 'gemiddeld', dat ik denk dat er ergens een foutje zit in je berekening.
Gezien wat je be'schrijft' (Het is echt zwaar onleesbaar), lijkt me dit heel sterk. Dat is namelijk zo enorm veel meer dan 'gemiddeld', dat ik denk dat er ergens een foutje zit in je berekening.
ik weet zelf ook wel dat mijn grammatica slecht is dat hoef je niet elke keer te herhalen
en als je je er zo erg aan stoort dan lees je het toch lekker niet
ontbijt
4x allison sneetjes
6x plakje kipfilet
2x thee met melk en suiker
lunch
2x allison sneetje
4x plakje kaas
4x mini pizza
avond eten
4x Andijvie gekookt, met zout
4x Aardappelen gekookt, met zout
2x rundertartaar
2x danoontje fruitkwark
tussendoor
een zak chips
3x chocolade cake (plakjes/stukjes)
en wat later op de avond had ik nog een bord macaroni bolognese
dan heb je nog de anderen tussendoortje als
drinken
boter op brood
thee met suiker
ect ect
nu is dit wel op een fiets dag anders had ik dat bord macaroni laat op de avond denk ik niet genomen
dit komt uit op 4708
wel is dit een lange dag is voor mij 05:00 op en 23:00 gingen de lichten uit
ontbijt
4x allison sneetjes
6x plakje kipfilet
lunch
2x allison sneetje
4x plakje kaas
4x mini pizza
avond eten
2x rundertartaar
2x danoontje fruitkwark
tussendoor
een zak chips
drinken
boter op brood
thee met suiker
ect ect
nu is dit wel op een fiets dag anders had ik dat bord macaroni laat op de avond denk ik niet genomen
dit komt uit op 4708
[quote="orinoco"]
....
dit komt uit op 4708
[/quote]
Omdat ik nieuwsgierig was naar mijn eigen verbruik heb ik ook bij voedingscentrum alles ingevuld. Ik kwam uit op bijna 3600 kcal.
Ik eet ook niet weinig, dus was ik wel eens benieuwd naar hoe jij aan die 4700 komt.
Als ik jouw dingen invul, kom ik op 3242 kcal (en dan heb ik alles nog ruim genomen)
Met geen mogelijkheid krijg ik hem op 4700 hoor.
Als ik zie wat je op een dag eet zou ik zeggen: dat moet ruim voldoende zijn om niet teveel af te vallen. Anders heb je altijd nog wat marge (als je echt wilt kun je ook wel aan de 5000 kcal komen, of dat gezond is is een ander verhaal).
Ik zou gewoon lekker gaan fietsen. Zo nu en dan eens op de weegschaal om te zien of je niet ineens 5 kilo kwijt bent.
Mocht je het echt een probleem vinden (of het wordt een probleem), dan kun je het beste naar een dieetist(e) gaan.
....
dit komt uit op 4708
[/quote]
Omdat ik nieuwsgierig was naar mijn eigen verbruik heb ik ook bij voedingscentrum alles ingevuld. Ik kwam uit op bijna 3600 kcal.
Ik eet ook niet weinig, dus was ik wel eens benieuwd naar hoe jij aan die 4700 komt.
Als ik jouw dingen invul, kom ik op 3242 kcal (en dan heb ik alles nog ruim genomen)
Met geen mogelijkheid krijg ik hem op 4700 hoor.
Als ik zie wat je op een dag eet zou ik zeggen: dat moet ruim voldoende zijn om niet teveel af te vallen. Anders heb je altijd nog wat marge (als je echt wilt kun je ook wel aan de 5000 kcal komen, of dat gezond is is een ander verhaal).
Ik zou gewoon lekker gaan fietsen. Zo nu en dan eens op de weegschaal om te zien of je niet ineens 5 kilo kwijt bent.
Mocht je het echt een probleem vinden (of het wordt een probleem), dan kun je het beste naar een dieetist(e) gaan.
[quote="orinoco"]ik weet zelf ook wel dat mijn grammatica slecht is dat hoef je niet elke keer te herhalen
ontbijt
4x allison sneetjes
6x plakje kipfilet
lunch
2x allison sneetje
4x plakje kaas
4x mini pizza
avond eten
2x rundertartaar
2x danoontje fruitkwark
tussendoor
een zak chips
drinken
boter op brood
thee met suiker
ect ect
dit komt uit op 4708
[/quote]
Gezien hetgeen je eerder beschreef lijkt het me dat je somatype ectomorf is. Mensen met een snelle verbranding doen er goed aan 5 of 6 kleinere uitgebalanceerde maaltijden te gebruiken per dag. Ook is hetgeen je laat zien wat je eet nu niet echt optimaal te noemen. Voor een ieder maar zeker voor jou loont het om je te verdiepen in wat juiste voeding is en hoe het werkt in je lichaam. Je kunt genoeg vinden op het internet om een heel stuk wijzer te worden dus daar zal het niet aan liggen.
ontbijt
4x allison sneetjes
6x plakje kipfilet
lunch
2x allison sneetje
4x plakje kaas
4x mini pizza
avond eten
2x rundertartaar
2x danoontje fruitkwark
tussendoor
een zak chips
drinken
boter op brood
thee met suiker
ect ect
dit komt uit op 4708
[/quote]
Gezien hetgeen je eerder beschreef lijkt het me dat je somatype ectomorf is. Mensen met een snelle verbranding doen er goed aan 5 of 6 kleinere uitgebalanceerde maaltijden te gebruiken per dag. Ook is hetgeen je laat zien wat je eet nu niet echt optimaal te noemen. Voor een ieder maar zeker voor jou loont het om je te verdiepen in wat juiste voeding is en hoe het werkt in je lichaam. Je kunt genoeg vinden op het internet om een heel stuk wijzer te worden dus daar zal het niet aan liggen.
[quote="orinoco"]ik weet zelf ook wel dat mijn grammatica slecht is (..)
als je je er zo erg aan stoort (..)[/quote]
Heeft niets met storen te maken. Maar soms is het mij daardoor totaal onduidelijk wat je vraagt. That's all.
Maar het lijkt me zoals gezegd sterk dat je daadwerkelijk 4700 kCal binnenkrijgt per dag. Maar dat je genoeg eet lijkt me nu ook wel duidelijk. No worries, lekker blijven fietsen en mocht je echt zwaar in gewicht terug lopen: even bij een arts lang gaan.
als je je er zo erg aan stoort (..)[/quote]
Heeft niets met storen te maken. Maar soms is het mij daardoor totaal onduidelijk wat je vraagt. That's all.
Maar het lijkt me zoals gezegd sterk dat je daadwerkelijk 4700 kCal binnenkrijgt per dag. Maar dat je genoeg eet lijkt me nu ook wel duidelijk. No worries, lekker blijven fietsen en mocht je echt zwaar in gewicht terug lopen: even bij een arts lang gaan.