Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

"De Avondetappe" 2014

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 23 jun 2014 12:21

patmaessen schreef:Wellicht bewijzen de kijkcijfers opnieuw ons ongelijk.
Als veel mensen iets goed/leuk/geweldig vinden zegt dat nog niks over de kwaliteit.

McDonalds is ook populair en het is smakeloos het ongezond en het is duur!
Nog erger: kapsalon............dagelijks gaan er duizenden over de toonbank. Is toch te walgelijk voor woorden.

Een volk wat dit allemaal naar binnen werkt kan ik niet serieus nemen als het om smaak (in de brede zin van het woord) gaat!

Het leven is echt te kort om matige wijn te drinken.

Deleted_User
Forum-lid

Deleted_User 23 jun 2014 12:32

Maar er zijn genoeg alternatieven voor matige wijn, de McDonalds en kapsalons... Maar wat als er geen alternatief is voor matige wijn? Dan maar géén wijn?

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 23 jun 2014 12:35

afrit13 schreef:Maar er zijn genoeg alternatieven voor matige wijn, de McDonalds en kapsalons... Maar wat als er geen alternatief is voor matige wijn? Dan maar géén wijn?
Inderdaad!

dario
Forum-lid

dario 23 jun 2014 12:39

In plaats van matige wijn zou ik hier eerder zeggen matig gebakken lucht. En goed gebakken lucht blijft nog stééds gebakken lucht...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 23 jun 2014 12:46

Maar daar kijken we toch ook voor?

Je wilt toch niet de hele tijd alleen maar kille analyses van stijgingspercentages, racetactieken en vermogensmeters? De boel moet ook een beetje opgeklopt worden, een beetje heroïek en dramatiek hoort erbij.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

elefantino
Forum-lid

elefantino 23 jun 2014 12:50

Gastheerg schreef:
patmaessen schreef:Wellicht bewijzen de kijkcijfers opnieuw ons ongelijk.
Als veel mensen iets goed/leuk/geweldig vinden zegt dat nog niks over de kwaliteit.

McDonalds is ook populair en het is smakeloos het ongezond en het is duur!
Nog erger: kapsalon............dagelijks gaan er duizenden over de toonbank. Is toch te walgelijk voor woorden.

Een volk wat dit allemaal naar binnen werkt kan ik niet serieus nemen als het om smaak (in de brede zin van het woord) gaat!

Het leven is echt te kort om matige wijn te drinken.
Dat laatste vind ik nu ook. Veel Nederlanders verklaren je echter voor gek als je meer dan 5 euro voor een fles wijn durft te betalen....

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 23 jun 2014 12:52

scepticus schreef:Maar daar kijken we toch ook voor?

Je wilt toch niet de hele tijd alleen maar kille analyses van stijgingspercentages, racetactieken en vermogensmeters? De boel moet ook een beetje opgeklopt worden, een beetje heroïek en dramatiek hoort erbij.
Ik ben JUIST niet van de meters. Heb in 44 jaar maar 1 seizoen met een computer gereden. Ik ben JUIST van de passie, drama, opera etc. Maar dan wel OPRECHT. Het is mij allemaal te............te kapsalon!

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 23 jun 2014 18:38

Supergrover schreef:...., wel weer dezelfde "sidekicks" Edwin Winkels, Bert Wagendorp en Thijs Zonneveld.....
Helaas wel. :( :cry:

NicoNB
Forum-lid

Gebruikersavatar NicoNB 23 jun 2014 19:47

Kapsalons ? Mis ik iets?

wielertje
Forum-lid

wielertje 23 jun 2014 20:22

Nicosch schreef:Kapsalons ? Mis ik iets?
neup, niet echt :lol:
zooi om te vreten voor de student die teveel zuipt :twisted:

hayes

hayes 23 jun 2014 21:22

Ik mag er ook wel graag naar kijken. Ben helemaal geen fan van jullie Mart (opgeblazen, hoogmoedig,...) maar ik hoor graag mensen met een hart voor de sport over de sport leuteren.
Ook Vive le Vélo is dik in orde. Karl Vannieuwkerke woont hier 10km bij mij vandaan. 't Is "een van bie nuus".

Ben trouwens wanhopig op zoek naar een manier op één van beide programma's op de laptop te kunnen kijken. Ik zit van 5 tem 19 juli in Frankrijk en zou er graag op m'n avondlijk terras met een glaasje wijn kijken.

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 23 jun 2014 21:29

Volgens mij kun je de Avondetappe in ieder geval via uitzending gemist bekijken. Ik weet niet hoe lang het duurt voordat het er dan opstaat.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Plaats reactie