zit nu ook met die vraag dus, ik rij met een harrier 2, maar dat stuur staat zo wat omhoog, de stuurpen is een FSA OS-190 10°110mm maar als ik die draai gaat die waarschijnelijk fel naar beneden wijzen.
Of heeft er iemand een ander idee, want ik voel me zit toch niet zo perfect aan.
Stuurpen wel/niet omdraaien
-
- Forum-lid
10° graden is een vrij grote hoek, als je deze omdraait gaat hij 20° naar beneden in vergelijking met de huidige positie. Dat lijkt me inderdaad een iets te grote verandering.
Ik denk dat er voor jou niets anders opzit dan een andere voorbouw te kopen met een kleinere hoek.
Ik denk dat er voor jou niets anders opzit dan een andere voorbouw te kopen met een kleinere hoek.
kevke86 schreef:ja idd had ik ook al aan gedacht, ga morgen eens naar de winkel gaan kijken voor idd mss een andere pen met een andere radius. Want nu is het toch wat te recht vind ik.
Radius=straal.......
Er zijn ook pennen met nul graden, misschien wel ideaal in jouw geval.
Cheap light strong, choose two
Kees0251 schreef:kevke86 schreef:ja idd had ik ook al aan gedacht, ga morgen eens naar de winkel gaan kijken voor idd mss een andere pen met een andere radius. Want nu is het toch wat te recht vind ik.
Radius=straal.......
Er zijn ook pennen met nul graden, misschien wel ideaal in jouw geval.
En welke pennen zijn dat dan? Ik zie verstelbare pennen en met hoeken van 5 graden, vlakker kom ik ze niet tegen. Graag tips
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen
-
- Forum-lid
kevke86 schreef:ja weet dat radius de straal is maar idd of met een mindere helling want nu is die 10.....
6 ofzo lijkt mij ook al wat of idd zoals je zegt gewoon 0
Ik zou het eens proberen met een 6 graden pen, heb ik ook gedaan en was prima. Ik weet niet welke lengte je zoekt maar volgens mij heeft Danny1407 er hier op het forum nog een te koop in 12cm. Als dat past blijft het ook nog betaalbaar
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"