Het grote appeltaart topic
-
- Forum-lid
Oei, die ken ik nog van een Rotterdamse Forumrit in Limburg! Er werd toen gesproken over vierkante meter appeltaart.colnagofreak schreef:Ik zeg de perfecte stop voor appelgebak, Moeder de Gans in Teuven!
Huisgemaakt............en lekker en vooral groot!
Gasselte is in dit topic ruim vertegenwoordigd, zie ik!
daniel1975 schreef:Daarom staat er bij ons ook;
ook hier thuis een Jura de F50 wel te verstaan voor een lekker bakkie rij ik door naar huis
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
-
- Forum-lid
Heb zelf een espressions piston-espressomachine dus hier ook even doortrappen naar huis.... vandaar...
iemand mijn stukje ?
Hoef dat echt niet!
Koffie des te meer, Delonghi perfecta 8500 en voor nood een Nespresso die helaas tevaak dienst moet doen.
Toch maar 'n jura p90 ophalen. #tip van de dag, bonen van de makro: TicTac Afrika, heerlijke noterige melange!
Hoef dat echt niet!
Koffie des te meer, Delonghi perfecta 8500 en voor nood een Nespresso die helaas tevaak dienst moet doen.
Toch maar 'n jura p90 ophalen. #tip van de dag, bonen van de makro: TicTac Afrika, heerlijke noterige melange!
Het woord slagroom kwam al even voorbij. Ik ben zelf een groot fan van die duitse ongezoete slagroom! Ik hoor van van andere Nederlanders dat ze het niets vinden omdat ze slagroom met suiker gewend zijn, maar doe mij maar die Duitse slagroom.
Jammer dat ze die hier in Nederland niet in een bus verkopen
Jammer dat ze die hier in Nederland niet in een bus verkopen
Sjiek hoor, zo'n Jura-machine... Maar thuis doe ik het op de aloude, simpele manier - de traditie heeft tenslotte ook haar rechten! (nu ja, de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik intussen wel ben overgeschakeld op een inox exemplaar)
Voor een echte, professioneel gemaakte espresso stop ik liever aan de bar.
Voor een echte, professioneel gemaakte espresso stop ik liever aan de bar.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Soap schreef:Ag zelfs na een Tacx ritje mag het toch ?
Moesten even in de stad zijn, dus dit topic kwam meteen naar boven haha.
Den Haag Dudok:
Vandaag ook op in den haag! was goed te eten.