Wielerseizoen 2015
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nikkie heeft wel vaker last van zijn hormonen als het ff niet zo gaat als hij wil.
Ik heb niet zoveel met die jongen.
Ik heb niet zoveel met die jongen.
Less is bore
Wat had hij dan moeten doen om te winnen?Zorro schreef:Nikki schijnt op zijn pikkie getrapt te zijn.
Hij geeft uiting aan zijn gevoel, net een mens; leuker om naar te kijken dan die jongens die mediatraining gehad hebben.
Hij heeft het voorjaar alles en iedereen op een hoop gereden, want naast zijn overwinningen is hij ook steeds kort gefinished.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
lekker schouderduwen is m.i. iets teveel uiting geven aan je gevoel. 't is trouwens Niki heloos schreef:Wat had hij dan moeten doen om te winnen?Zorro schreef:Nikki schijnt op zijn pikkie getrapt te zijn.
Hij geeft uiting aan zijn gevoel, net een mens; leuker om naar te kijken dan die jongens die mediatraining gehad hebben.
Hij heeft het voorjaar alles en iedereen op een hoop gereden, want naast zijn overwinningen is hij ook steeds kort gefinished.
Inderdaad, een echte winnaar en die hebben we jaren niet gehad.
Al die aardige jongens van de afgelopen jaren die netjes iets minder doping pakten dan de rest (of alleen "buiten het seizoen" ) en netjes op hun plaats in het peloton reden zijn wel leuk in een interview maar in de koers heb je er niet veel aan.
Al die aardige jongens van de afgelopen jaren die netjes iets minder doping pakten dan de rest (of alleen "buiten het seizoen" ) en netjes op hun plaats in het peloton reden zijn wel leuk in een interview maar in de koers heb je er niet veel aan.
Campagnolo Ultra Dork
Ze hadden Doumolin ook gewoon de prijs van Kelderman kunnen geven. Of heeft hij die al een keer gehad?
Terpstra had de prijs in 2012 al te pakken. Toen kwam hij echter wel op voor zijn collega's.
Terpstra had de prijs in 2012 al te pakken. Toen kwam hij echter wel op voor zijn collega's.
Over alle Nederlandse wielrenners vanaf half jaren 90, misschien Dekker en Boogerd uitgezonderd.Zorro schreef:Over wie heb je het nu Ernie C?
Niet dat ik wel zeggen dat het allemaal slechte renners waren die niks hebben gepresteerd maar ze misten of missen allemaal dat kleine beetje extra jus.
Laat die jongen lekker pissig zijn dat ie niet heeft gewonnen, daar gaat ie alleen maar harder van fietsen.
Campagnolo Ultra Dork
Lijkt mij wel een goede kerel die Tom Dumoulin. Hij heeft vast elke maand op tijd de contributie van de club betaald en elke week zijn fiets netjes afgesopt om uitgeroepen te worden tot wielrenner van het jaar.
De sport prestaties hebben in ieder geval geen effect gehad op de eind uitslag.
De sport prestaties hebben in ieder geval geen effect gehad op de eind uitslag.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Doe jij zo die jongen even tekort......waar maken we ons eigenlijk druk over? Een niets opleverend juryprijsje waar geen duidelijke richtlijnen voor zijn.
Less is bore