Scoppio
- Peter Sagan
- Forum-lid
@mao
Erg knap zo'n beest opbouwen onder de 2000, alles matched ook mooi. Top kerel!
Erg knap zo'n beest opbouwen onder de 2000, alles matched ook mooi. Top kerel!
Why fight legends of the past, when you can create myths yourself?
Hey!
Ja eindelijk is de fiets binnen, de eerste trainingswedstrijd is er al mee gereden. Nu nog even wachten op de mooie 60mm EDCO wielen en dan is ie helemaal af.
Hij stuurt ontzettend scherp en het frame is knalhard. Dus een absoluut aanraden voor alle wedstrijdrenners onder ons
Laatst gewijzigd door Cleo op 19 feb 2015 11:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Cannondale SuperSix Ultegra (2012) + fetherlight 58mm, Giant XTC Advanced SL (2010)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Hier nog een paar andere Scoppio's met ander vorkje, ook als ISP verkrijgbaar:
http://dongguanbike.en.made-in-china.co ... r-01-.html
http://dongguanbike.en.made-in-china.co ... r-01-.html
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 19 feb 2015 16:52, 2 keer totaal gewijzigd.
@mrcoffee
Maak je maar geen zorgen, ik rij nog steeds ( met een "sukkelgangetje") op m,n Tita V8 en zal niets anders willen.
De scoppio is voor mn zoon rijdt bij Avantie als 2de jaars nieuweling. ( ja, ja ik verwen hem te veel, ik weet het. )
@cleo
Ook niet echt lelijk in het zwart, had je de fiets zonder wielen (fetherlight) gekocht?
Frame is al goed voorbereidt ( gaten voor doorvoer kabels ) voor elektriche schakelen.
Maak je maar geen zorgen, ik rij nog steeds ( met een "sukkelgangetje") op m,n Tita V8 en zal niets anders willen.
De scoppio is voor mn zoon rijdt bij Avantie als 2de jaars nieuweling. ( ja, ja ik verwen hem te veel, ik weet het. )
@cleo
Ook niet echt lelijk in het zwart, had je de fiets zonder wielen (fetherlight) gekocht?
Frame is al goed voorbereidt ( gaten voor doorvoer kabels ) voor elektriche schakelen.
mao schreef:@mrcoffee
@cleo
Nee de wielen had ik al, had de fiets zonder wielen gekocht. En volgende week dus andere wieltjes van de ploeg.
Cannondale SuperSix Ultegra (2012) + fetherlight 58mm, Giant XTC Advanced SL (2010)
Tja zo kan ik ook nog wel wat Chinarello's voor je opzoeken....Jaap Telder schreef:Hier nog een paar andere Scoppio's met ander vorkje, ook als ISP verkrijgbaar:
- Lcsmet
- Forum-lid HC
+1,Cleo schreef:Tja zo kan ik ook nog wel wat Chinarello's voor je opzoeken....Jaap Telder schreef:Hier nog een paar andere Scoppio's met ander vorkje, ook als ISP verkrijgbaar:
Er is reeds op pagina 2 melding gemaakt dat Scoppio gebruik maakt van open-mold frames, dat hoeft dus niet elke pagina herhaald te worden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend