Op de foto zit je wel heel rechtop en aangezien er niets in de weg zit moet je best dieper kunnen zitten. Fiets je op je huidige fiets vaak in de beugel, hoe voelt dit en hoe lang kan je dat volhouden?
Het kopen van een aeroframe/fiets en deze met spacers pasmaken is als het kopen van een sportwagen en deze voorzien van een imperiaal!
Isaac Meson vs. Canyon Aeroad (of vergelijkbaar 3K-4K)
Ik fiets regelmatig in de beugel. 10 minuten, 20 minuten, half uur, dat geeft allemaal geen problemen.dieseltje schreef:Op de foto zit je wel heel rechtop en aangezien er niets in de weg zit moet je best dieper kunnen zitten. Fiets je op je huidige fiets vaak in de beugel, hoe voelt dit en hoe lang kan je dat volhouden?
Het kopen van een aeroframe/fiets en deze met spacers pasmaken is als het kopen van een sportwagen en deze voorzien van een imperiaal!
Mede daardoor heb ik dus het vermoeden dat ik 'n wat diepere zit best aankan.
En zoals ik eerder al aangaf ben ik inderdaad niet van plan om een enorme aerobak te gaan kopen, puur omdat het mooi is, en 'm dan te gaan verzieken met een berg spacers.
Canyon Aeroad 8.0 Di2
Cannondale CAADX
Cannondale CAADX
En het is geworden (tromgeroffel) ... de Aeroad CF SLX 7.0 Di2.
Ondanks de voordelen van een Isaac bij je LBS, eventuele kortingen, enzovoorts heb ik toch mijn hart laten spreken en ben voor de Aeroad gegaan omdat ik die simpelweg 'n stuk mooier vind.
Hate it or love it, maar die stealth look vind ik fantastisch. Daarmee vergeleken is de Isaac natuurlijk een behoorlijk druk ding, ook al is slechts zwart-wit gebruikt.
Jammer alleen dat ik tot juli (!) mag wachten voor de levering in mijn maat (M). Niet zo'n probleem... iets om naar uit te kijken.
Zo, hiermee is dit topic aan z'n eind. Leek me wel zo netjes om even eindverslag uit te brengen.
Ondanks de voordelen van een Isaac bij je LBS, eventuele kortingen, enzovoorts heb ik toch mijn hart laten spreken en ben voor de Aeroad gegaan omdat ik die simpelweg 'n stuk mooier vind.
Hate it or love it, maar die stealth look vind ik fantastisch. Daarmee vergeleken is de Isaac natuurlijk een behoorlijk druk ding, ook al is slechts zwart-wit gebruikt.
Jammer alleen dat ik tot juli (!) mag wachten voor de levering in mijn maat (M). Niet zo'n probleem... iets om naar uit te kijken.
Zo, hiermee is dit topic aan z'n eind. Leek me wel zo netjes om even eindverslag uit te brengen.
Canyon Aeroad 8.0 Di2
Cannondale CAADX
Cannondale CAADX