Lekker Eten
- plantagenet
- Forum-lid
zacht uitgedrukt (desondaks wel off-topic :p )
btw....ik moest maar es naar bed, morgen weer werken :/
btw....ik moest maar es naar bed, morgen weer werken :/
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Ik heb nu niet trek in een bepaald iets tijdens of na het rijden, maar de avond vooraf een flink bord chilli con carne naar eigen recept doet mij gegarandeerd knetterhard gaan
Cube AMS Comp 2010
Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??
Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??
-
- Forum-lid
[quote="Laulau"]Ik heb nu niet trek in een bepaald iets tijdens of na het rijden, maar de avond vooraf een flink bord chilli con carne naar eigen recept doet mij gegarandeerd knetterhard gaan [/quote]
Knetteren zal het zeker doen hahahahahaha.
:/:D
Knetteren zal het zeker doen hahahahahaha.
:/:D
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
[quote="danny1407"][img=http://www.adrants.com/images/sushi96385.jpg]
[/quote]
Je vrindin danny?
Herinner me haar wat kleiner...
[/quote]
Je vrindin danny?
Herinner me haar wat kleiner...
mijn Flickr
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="andromeda"][/quote]
inkoppertje Serge....
inkoppertje Serge....
Pizza en pasta eet ik meestal voor een rondje. Na de rit gaat alles er bij mij wel in eigenlijk. Grote lappen vlees, gebakken aardappels en ijs. Lekker pittig eten doet ook altijd goed maar daar hoef ik niet voor te fietsen
http://www.twitter.com/maweijenberg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tijdens het fietsen bijna altijd trek in patat (vooral als ik langs een snackbar fiets, de geur van oud frituurvet, mmm...). Bij dreigende hongerklop krijg ik steevast visioenen van wine-gums. Na het fietsen vooral trek in een pilsje.
Niet echt de meest gezonde maaltijden. Dat ik nog geen 100 kg weeg mag een wonder heten
Niet echt de meest gezonde maaltijden. Dat ik nog geen 100 kg weeg mag een wonder heten
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
[quote="andromeda"][/quote]
De beste van Nederland!! Vorige week wilde ik in Hotel New York nog bestellen maar ze hebben enkel eigen fabrikaat.....SCHANDE!!
De beste van Nederland!! Vorige week wilde ik in Hotel New York nog bestellen maar ze hebben enkel eigen fabrikaat.....SCHANDE!!
Ik heb niet echt favoriete "post-fiets-gerechten": alles wat ik anders lekker vind gaat er dan ook wel in - en na een stevige fietstoer in gargantueske hoeveelheden!
Pizza (goede althans) is gewoon altijd lekker
Wel bedenk ik vaak tijdens het fietsen of de dieren die ik onderweg zie lekker zouden zijn; zo vroeg ik me gisteren langs het kanaal Leuven-Mechelen bv af of waterhoentjes niet gegeten kunnen worden: iemand ervaring mee?
Wel bedenk ik vaak tijdens het fietsen of de dieren die ik onderweg zie lekker zouden zijn; zo vroeg ik me gisteren langs het kanaal Leuven-Mechelen bv af of waterhoentjes niet gegeten kunnen worden: iemand ervaring mee?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Dario"]Ik heb niet echt favoriete "post-fiets-gerechten": alles wat ik anders lekker vind gaat er dan ook wel in - en na een stevige fietstoer in gargantueske hoeveelheden!
Wel bedenk ik vaak tijdens het fietsen of de dieren die ik onderweg zie lekker zouden zijn; zo vroeg ik me gisteren langs het kanaal Leuven-Mechelen bv af of waterhoentjes niet gegeten kunnen worden: iemand ervaring mee?[/quote]
hahahahahahah liep het water je in de mond???
:D
ik krijg altijd trek als ik langs de Douwe Egbertsfabriek in Utrecht rij.....
ook langs een bakkerij fietsen waar ze net brood aan het bakken zijn is gevaarlijk lekker soms.
Wel bedenk ik vaak tijdens het fietsen of de dieren die ik onderweg zie lekker zouden zijn; zo vroeg ik me gisteren langs het kanaal Leuven-Mechelen bv af of waterhoentjes niet gegeten kunnen worden: iemand ervaring mee?[/quote]
hahahahahahah liep het water je in de mond???
:D
ik krijg altijd trek als ik langs de Douwe Egbertsfabriek in Utrecht rij.....
ook langs een bakkerij fietsen waar ze net brood aan het bakken zijn is gevaarlijk lekker soms.