Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Nieuwe racefiets...

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 15 mar 2015 17:16

Ernie C. schreef:............Van de aerofietsen is de Cervelo S2 maat 54 volgens mij het kortste en hoogste.
...............

@Stancke: een beter advies als van Ernie C. ga je hier niet meer krijgen hoor. :)

PS: heb ook je verkooptopic gezien op WT.be, ik vrees dat je vraagprijs een erg snelle verkoop in de weg staat.
Je hoeft natuurlijk maar 1 koper te vinden.

De geometrie van de S2 is dezelfde als van de S3
Afbeelding
I know myself like no one else
Nothing to defend

Stancke
Forum-lid

Stancke 15 mar 2015 20:18

Ja, super om hier al dat advies te krijgen... Nu, de Ridley is niet verkocht geraakt maar deze middag toch een deftige rit gedaan met de Ridley in die "testpositie" en dat was spot-on qua gevoel en met Ernie zijn advies heb ik mij deze middag een AR1 frameset in maat 54 gekocht ;)

De Ridley staat inderdaad niet goedkoop geprijst, maar twijfel ook nog wat ik ga doen. Kan perfect zijn dat ik de groupset overbouw en enkel het frame verkoop.

Nu, eerst het frame afwachten (dat was het belangrijkste met die beperkte voorraad), de rest is voor na mijn snowboardreis maar zal hier zeker op het forum de afwikkeling posten.

PS: Daar zie je ook hoe zwak het vlees is... Ging eerst geen fiets kopen, daarna enkel een fiets kopen op voorwaarde dat de Ridley verkocht was zonder opleg. Daarna eerst de Ridley verkopen en beetje opleg doen... Zie, de Ridley heb ik nog en de andere fiets is al gekocht. Zwak vlees :lol:
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 15 mar 2015 21:17

Stancke schreef:............. Kan perfect zijn dat ik de groupset overbouw en enkel het frame verkoop.
.......
En om het je nog wat moeilijker te maken :)

Jij vindt (tesamen met nog heel wat anderen) die Felt een heeeel erg mooie fiets.
Dit frame verdient een nieuwe groep.
Kijk eens bij Van Eyck wat een nieuwe Ultegra 11-speed kost.
Nothing to defend

Stancke
Forum-lid

Stancke 15 mar 2015 21:19

Ik wil er een black beast van maken...

Ben zelf aan het overwegen voor SRAM Rival 22 te kopen, trapje lager dan Ultegra maar wil graag eens iets anders dan Ultegra. Rival 22 is ook goedkoper én zwart.

Nuja, zorgen voor later!

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 15 mar 2015 21:22

Op zo'n frame hoort minstens een Force 22, Ultegra of Athena :)
Nothing to defend

Stancke
Forum-lid

Stancke 15 mar 2015 21:26

Jammer dat alles geld kost :?

Belangrijkste was het frame gezien de héél beperkte voorraad. Opbouw zien we wel, eerst genieten van de snowboardreis en kijken wat er dan nog overschiet van centjes.

Plaats reactie