Het zijn geen concurrenten. Rapha is kleding en voor zover ik kan zien is Meesterknecht vooral fietsen. Zij zijn eerder aanvullend en kunnen een "totaal"-pakket bieden. Voor de yup of voor iemand die kwaliteit wil en iets anders dan het wanna-be-prof gebeuren. Alhoewel Rapha ook steeds meer die kant op gaat.timo2.0 schreef:Ze zitten in ieder geval op nog geen kilometer van Meesterknecht dus benieuwd wie de slag om de gunst van de zichzelf hip wanende yup gaat winnen.
Rapha opent fietscafé in Amsterdam
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind de uitstraling en aangemeten van Rapha vreselijk. Mijn enige broek die ik vorig jaar heb gekocht op basis van de lovende reacties gaat volgende week op MP. Ik kan er niet aan wennen.
Assos guy is ook rampzalig, maar Assos girl maakt dat méér dan goed!!
Assos guy is ook rampzalig, maar Assos girl maakt dat méér dan goed!!
Less is bore
Fietsenmakers met een werkplaatstarief van € 30 zul je weinig meer vinden hoor. € 60 is redelijk normaal.bikerke schreef:Meesterknecht hun site eens bekenen.
Die gasten werken aan 60€/hr.......
De fietsenmakers verdienen goed is mijn gedacht!
Al zal de fietsenmaker om de hoek mischien de helft vragen........
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
+1 voor Danielever schreef:Vind je? Ik kan er nog steeds niet bij dat ze denken dat ze wielrenbroeken aan vrouwen slijten door er een topless vrouw in te laten poseren....daniel1975 schreef:Assos guy is ook rampzalig, maar Assos girl maakt dat méér dan goed!!
@ever: Dus? (Niet dat ik hierdoor wel Assos spullen ga aanschaffen overigens)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze denken niet aan de klant: wij mannen vinden die assosguy ook enorm afstotend.ever schreef:Vind je? Ik kan er nog steeds niet bij dat ze denken dat ze wielrenbroeken aan vrouwen slijten door er een topless vrouw in te laten poseren....daniel1975 schreef:Assos guy is ook rampzalig, maar Assos girl maakt dat méér dan goed!!
Less is bore
Ik vraag me wel eens af aan wie ze dan wel denken. Bij mij werkt het precies averrechts; ik vind de manier waarop ze zichzelf presenteren oa met Assos-guy zo belachelijk dat ik echt niet in zo'n outfit gezien wil worden.
Veni. Vidi. Fietsie.
Dan moeten ze Assos guy in de dameskleding steken en Assos girl in de herencollectie. Dan nog een Zwitserse kaasfonduebar openen in de Jordaan en binnen 1 jaar draagt iedereen Assos...daniel1975 schreef:Ze denken niet aan de klant: wij mannen vinden die assosguy ook enorm afstotend.ever schreef:Vind je? Ik kan er nog steeds niet bij dat ze denken dat ze wielrenbroeken aan vrouwen slijten door er een topless vrouw in te laten poseren....daniel1975 schreef:Assos guy is ook rampzalig, maar Assos girl maakt dat méér dan goed!!
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Ik ben toch meer gecharmeerd van dit soort werk van Rapha.
Functioneel en voorzien van extra zakken (met ritsen).
Functioneel en voorzien van extra zakken (met ritsen).
Stelletje zuurpruimen hier weer zeg.....
Er is géén merk dat mooiere en betere discrete fierskleding verkoopt. Daarnaast is er geen fietskleding merk welke je de mogelijkheid biedt een fietservaring te bieden die ongeevenaard is (Rapha retreats, Rapha Cycle Clubs). Rapha is dus duur, maar betaal ik graag meer voor. De RCC biedt naast gelijkgestemden ook een bijzonder interessant zakelijk netwerk.
Tenslotte zijn beide Meesterknecht heren Rapha ambassadeur en zal de concurrentie wel meevallen.
Er is géén merk dat mooiere en betere discrete fierskleding verkoopt. Daarnaast is er geen fietskleding merk welke je de mogelijkheid biedt een fietservaring te bieden die ongeevenaard is (Rapha retreats, Rapha Cycle Clubs). Rapha is dus duur, maar betaal ik graag meer voor. De RCC biedt naast gelijkgestemden ook een bijzonder interessant zakelijk netwerk.
Tenslotte zijn beide Meesterknecht heren Rapha ambassadeur en zal de concurrentie wel meevallen.