Kakken op de fiets
klaasie schreef:Bram Tankink geeft het antwoord.
http://www.bnr.nl/static/jspx/play.jspx ... =undefined
Hmm, hij heeft niets verteld over het kakken van de fiets af, maar met diaree zal dat nietzo'n probleem zijn :- )
al zullen de mensen achter je behoorlijk schrikken :$
Specialized Tarmac Elite Compact
-
- Forum-lid
Hond schreef:"een bruinvis lanceren" vind ik beschaafder, of "een zak tuinaarde openscheuren" als de beer echt aan het hek staat te rammelen...
*ligt dubbel*
"een zeehondje zwemles geven" is ook al een stuk netter toch?
Hahaha, beetje flauwe humor moet toch een keer kunnen?
Ik neem het topic/topicstarter toch niet serieus.
Friese renner schreef:Hond schreef:"een bruinvis lanceren" vind ik beschaafder, of "een zak tuinaarde openscheuren" als de beer echt aan het hek staat te rammelen...
*ligt dubbel*
Hmm ik bedoelde het in eerste instantie wel serieus :$
Maar nu ik de reacties zie, moet ik veel lachen
Specialized Tarmac Elite Compact
Ik herrinner mij nog Parijs - Roubaix van 2 of 3 jaar terug dat ik Tom Boonen zag fietsen. Ik zag hem al een tijde rond fietsen met wat modder achter op zijn broek... en toen bedacht ik mij opeens dat het die dag gortdroog was. Je zou er maar achter fietsen
Steven250 schreef:Ik herrinner mij nog Parijs - Roubaix van 2 of 3 jaar terug dat ik Tom Boonen zag fietsen. Ik zag hem al een tijde rond fietsen met wat modder achter op zijn broek... en toen bedacht ik mij opeens dat het die dag gortdroog was. Je zou er maar achter fietsen
In deze context........
"Een boontje doppen." (of droppen?)
-
- Forum-lid
JuulH schreef:Friese renner schreef:Hond schreef:"een bruinvis lanceren" vind ik beschaafder, of "een zak tuinaarde openscheuren" als de beer echt aan het hek staat te rammelen...
*ligt dubbel*
Hmm ik bedoelde het in eerste instantie wel serieus :$
Maar nu ik de reacties zie, moet ik veel lachen
Hahaha, mooi toch!
Mensen zouden sowieso wel wat meer kunnen lachen.
Maar euh, echt serieus...?
Swoosh schreef:Ik heb wel verhalen gehoord dat er in het verleden in een renner was die het deed in een pet en die dan vervolgens als souvenir naar de toeschouwers aan de kant gooide. Die 'm vervolgens gretig probeerden te vangen . . .
:/
Een Knetemannetje heet dat toch?