Pagina 3 van 3
Geplaatst: 02 okt 2010 00:50
door ori53
dodge schreef:.
En de 105 heeft makkelijk te vervangen kettingbladen ( niet hol gesmeed )
Volgens mij is Caad 10 met FSA Sl-K crank. Dus makkelijk te vervangen met inbus/torx.
Geplaatst: 02 okt 2010 12:37
door sharkman113
Alle supersix fietsen zijn afgemonteerd met FSA crankstellen (gossamer of sl-k).
Geplaatst: 04 okt 2010 21:46
door velolove
Erg blij met m'n Super Six! Ps ben 1.98 m en heb maat 63. Zit als gegoten
Geplaatst: 04 okt 2010 22:28
door taurine
Hoi,
dit vraagt om een foto. Wil je die plaatsten? Alvast vriendelijk bedankt.
Geplaatst: 05 okt 2010 20:49
door feysie
Geplaatst: 05 okt 2010 23:00
door dodge
Mooi !
Ware het niet van de frequent gemelde problemen met de crankstellen (BB30), stond er hier ook al een ...
Geplaatst: 06 okt 2010 10:43
door sharkman113
En welk systeem is dan wel probleemloos? BB30 is mits goed gemonteerd in ieder geval stukken betrouwbaarder dan de bb lagers van shimano en nog wat merken om over Isis maar te zwijgen.
Geplaatst: 06 okt 2010 23:13
door dodge
OK, niet uit eigen ervaringen, maar lees toch veel over problemen met de FSA crankstellen ( kraken, loskomen linkercrank, ... ), wat met de BB met schroefdraad denk ik toch minder is.
Bestaat er zoiets als een leidraad (behalve de handleiding dan) voor een goeie montage ?