Waar trainen jullie eigenlijk voor?
- robbebopper
- Forum-lid HC
Als ik dit record te pakken heb, of op zijn minst een poging daartoe heb gedaan, dan houd ik ermee op, en hang ik mijn fiets aan de wilgen
Nog een goeie halve eeuw trainen dus.....
https://www.youtube.com/watch?v=40lBo4_tb2U
Nog een goeie halve eeuw trainen dus.....
https://www.youtube.com/watch?v=40lBo4_tb2U
tja dat kan ik gaan uitleggen ,maar dat doe ik niet.TumTumTum schreef:Maar wat zie je nou van die natuur als je er keihard overheen baggert.
.
ik ga ook niet voor de snelste tijd , dus dat baggeren valt wel mee hoor .
het is gewoon genieten .
Sweety2008 schreef:Waarom niet kom maar gewoon langs dan poets ik jou fiets ook eventjes :)JM_H schreef:Het is dat je niet in de buurt woont; anders had ik graag mijn fiets met enige regelmaat bij je neergezet
Op mij reageer je maar niet he wetende dat retourtje Blerick voor mij goed te doen is hahahaah
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ik train eigenlijk om grenzen te verleggen. Houd daar wel van. Vorig jaar de GF Fausto Copi. Dit jaar de Dolomieten Marathon. Het moment dat ik daar over de finish ga zal goud waard zijn voor mij.
N.B. We hebben ook nog een goed doel verbonden aan het uitrijden van de Marathoni voor Colombiaanse straatmeisjes. Ik neem aan dat ik dat niet op dit forum mag delen ?
N.B. We hebben ook nog een goed doel verbonden aan het uitrijden van de Marathoni voor Colombiaanse straatmeisjes. Ik neem aan dat ik dat niet op dit forum mag delen ?
- Sweety2008
- Forum-lid
Oké Peter je mag ook komen dan ga ik je fiets poetsen. Weet wel niet hoe ver je van Blerick af woont.
Ghost Nivolet 6LC
kunnen jullie dan niet even bij mij langs komen ? ik heb wel een poetsdoek
Endorfine
- Sweety2008
- Forum-lid
Waarom niet heb je gelijk een goede lange trainingpeter1981 schreef:haha was maar een geintje hoor
maar Heerlen/Blerick is een mooi duurritje
Vandaag meer dan 70 km gefietst en ja hoor kwam midden in een plensbui terecht en koud dat ik het kreeg ondanks arm- en beenstukken. Nu zit ik thuis op de bank en ondanks een hete douche en koffie krijg ik het niet warm
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Dit probeer ik ook maar ik krijg de snelheid er gewoonweg niet in blijf hangen tussen 23 en 25 km per uur gemiddeld. Is voor mij flink balen.vermeulen schreef:Snel fietsen is leuk, ik train om sneller te fietsen, zodat het trainen nog leuker wordt.
Ghost Nivolet 6LC