Battaglin
-
- Forum-lid
Op de foto van peter was het met de witte achtergrond niet helemaal duidelijk wat de vorm bij het balhoofd was. Op jou foto kan je het verschil dan wel duidelijk zien.
Maar voor de rest vind ik ze toch wel op elkaar lijken.
Maar voor de rest vind ik ze toch wel op elkaar lijken.
-
- Forum-lid
Daarom dat ik "naar mijn mening schreef" iedereen heeft altijd een eigen mening.
Ik vind het sowieso lastig om foto's te vergelijken.
Ik vind het sowieso lastig om foto's te vergelijken.
Marco32 schreef:Maar zie nog niemand verschijnen die er zelf 1 heeft?! Is tie zo zeldzaam
Nouja omdat het frame van de Battaglin Racer eigenlijk identiek is aan de Sensa Rapido zou je de zoekfunctie kunnen gerbuiken om ervaringen met de Rapido te vinden, ik heb wel eens een paar Rapido's voorbij zien komen in het Sensa topic.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
dat een frame uiterlijke overeenkomsten heeft zegt niets over gebruikte materialen, stijfheid etc.sprint100 schreef:Klopt, maar ik denk niet dat dat een wereld van verschil gaat maken. In de grote lijnen hebben deze frames erg veel overeenkomsten. Dan heeft marco32 in ieder geval iets om over te lezen ipv van nul komma nul.
Het lijkt wel alsof ik een test lees in 'Fiets'. Ben het met je eens, je merkt goed dat bladen en sites het moeten hebben van wat ze van leveranciers aangeleverd krijgen. Die afhankelijkheid is dodelijk voor een realistische test van wat dan ook.sprint100 schreef:Veel reviews zijn toch louter positief dus of je daar veel mee opschiet... Standaard zinnen die altijd leest zijn, reageert erg direct, lekker stijf, stuurt strak, mooie lak, veel comfort om veel kilometers te maken etc.