Garmin 810 Turn by turn navigatie en uploaden naar strava
-
- Forum-lid
Dat gaat niet met de edge , gaat alleen bij motor navigatie zumo 350 en ect .Jari.K schreef:Volgens mij is dit het antwoord op mijn vraag:
https://www.youtube.com/watch?v=BQr3tC2uk0M
Pinarello Paris .
Viper XTeam Mtb
Viper XTeam Mtb
-
- Forum-lid
De edge kan die viapunten niet vernoemen zoal de zumo of andere navigatie ,er is geen stem aanwezig die zegt links of rechts afdraaien.Jari.K schreef:oke dat is jammer. Dus die viapunten worden altijd genoemd, of worden die uberhaupt niet genoemd op de edge?
Pinarello Paris .
Viper XTeam Mtb
Viper XTeam Mtb
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ik lees hier even mee.
Navigeren met mijn 810 lukt ook niet echt geweldig. De paarse lijn op een bekende route volgen en constant allerlei zijwegen, zandpaden en alternatieve route's krijgen, alsof hij eerder thuis wil zijn dan ik. En dan ook steeds een verzoek om een U-turn te maken.
Route getekend in GPSies.
Navigeren met mijn 810 lukt ook niet echt geweldig. De paarse lijn op een bekende route volgen en constant allerlei zijwegen, zandpaden en alternatieve route's krijgen, alsof hij eerder thuis wil zijn dan ik. En dan ook steeds een verzoek om een U-turn te maken.
Route getekend in GPSies.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Of herberekenen "op verzoek", dan heb je nog een beetje controle wat er dient te gebeuren als je van de route afwijkt.bertus187 schreef:@ wilertoerist ,herberekenen altijd uitzetten !
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Inderdaad , zo is da .Lcsmet schreef:Of herberekenen "op verzoek", dan heb je nog een beetje controle wat er dient te gebeuren als je van de route afwijkt.bertus187 schreef:@ wilertoerist ,herberekenen altijd uitzetten !
Pinarello Paris .
Viper XTeam Mtb
Viper XTeam Mtb
Niet aan te bevelen, er zijn momenten dat je gek wordt van de "verzoekjes".Lcsmet schreef:Of herberekenen "op verzoek", dan heb je nog een beetje controle wat er dient te gebeuren als je van de route afwijkt.bertus187 schreef:@ wilertoerist ,herberekenen altijd uitzetten !
Gewoon uitzetten.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ik was al door de instelling op de Edge 810 heengelopen, maar kan echt niet vinden waar dat uit te zetten is dan wel op verzoek te zetten ?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bij "koersen" en dan rechtsonder als ik me niet vergis.Wiliertoerist schreef:Ik was al door de instelling op de Edge 810 heengelopen, maar kan echt niet vinden waar dat uit te zetten is dan wel op verzoek te zetten ?
Ik denk dat het na de update ongeveer hetzelfde is als bij de Edge 1000.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend