Daar ben ik ook wel benieuwd naarmonsieurpinot schreef:maar hoeveel punten scoor je zelf havana?
[Zelftest] Hoe serieus neem jij jezelf op de fiets?
-
- Forum-lid
Leuke test, vooral ook omdat de uitkomst me bevalt Met 21 punten zit ik namelijk prachtig middenin de categorie waartoe ik mezelf al rekende
H.T.F.U.
Zoals bij elke test kan ik niet overal een eenduidig antwoord op geven: meestal let ik niet op mijn gemiddelde (vroeger wel), maar de keren dat ik er toch naar kijk zal ik, als hij op 29,8 staat, zeker nog een eindje extra hard doortrappen om'm op 30 te krijgen!
En nog eentje die wat verfijning verdient: als mijn computertje het niet doet zal ik niet huiswaarts keren, maar baal ik wèl als een stekker!
En nog eentje die wat verfijning verdient: als mijn computertje het niet doet zal ik niet huiswaarts keren, maar baal ik wèl als een stekker!
Laatst gewijzigd door dario op 26 jun 2015 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
18 maar ik rijd wel wedstrijden dus tijd om serieus te worden
Hoewel mn benen zijn dan wel kaal maar mn zadeltasje pakt niemand mij af!!
Hoewel mn benen zijn dan wel kaal maar mn zadeltasje pakt niemand mij af!!
Maak joe woar
Ik heb 'm zelf ook eens ingevuld en ik kom tot 20 punten. En ik moet zeggen, ik kan me daar aardig goed in herkennen
- ophetkantje
- Forum-lid
25, moet toch wat harder trainen om die 30 te halen.
Ach, ik zeg ook maar wat
-
- Forum-lid
Ik kom aan 22. Met de kanttekening dat de vragen mbt intervaltraining vandaag de dag niet meer relevant zijn. Daar maar ingevuld wat ik vroeger deed.
-
- Forum-lid
23 punten, maar ik had het niet erg gevonden als ik hoger had gehad
Een leuke vraag was ook geweest de lente komt eraan scheer je benen of niet
Een leuke vraag was ook geweest de lente komt eraan scheer je benen of niet
23, grensgeval. Wist ik wel
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- opperhoofd
- Forum-lid
Whaha, 15 punten. Al was het soms dat m'n antwoord er niet tussen zat of amders 2 die als antwoord konden.
En toch, af en toe probeer ik wel eens een KOM te pakken, wat af en toe lukt (op de MTB)
1B 2
2B 2
3C 2
4A 2
5B 1
6A 1
7B 1
8B 1
9A 1
10B 2
En toch, af en toe probeer ik wel eens een KOM te pakken, wat af en toe lukt (op de MTB)
1B 2
2B 2
3C 2
4A 2
5B 1
6A 1
7B 1
8B 1
9A 1
10B 2