Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Samuel Sanchez naar Vacansoleil?

johnwx
Forum-lid

Gebruikersavatar johnwx 03 aug 2010 00:06

Wieler Revue schreef:
John Wx schreef:Zijn weinig teams die kunnen gaan shoppen met circa 2,5 miljoen op zak boven op het normale budget van Vacansoleil 4-5 Miljoen en veel sponsors verdwijnen zie Gerrie van Gerwen zijn team.

Dus zo onrealistisch vind ik het niet en mevrouw Sanchez wil ook gewoon 3x per jaar op vakantie dus zit ze bij deze sponsor wel goed.

Er verdwijnen misschien een aantal sponsoren(Saxo), maar muv Team Gerrie van Gerwen gaat elke ploeg door en bovendien komt er een nieuwe Luxemburgse ploeg bij. Daarnaast gaat ook Geox flink investeren in Footon(50 mln in 5 jaar red.).

Je mag dus stellen dat de concurrentie nog groter gaat worden en jouw redenatie kant nog wal raakt. Desalniettemin bedankt voor het delen van je gedachten.

Dat is jouw mening ik deel een andere

Saxo verdwijnt maar komt een andere voor terug, dus jouw redenatie raakt kant nog wal omtrent dat geval

Ik denk niet dat Sanchez gaat rijden bij de Schlecks lijkt mij een beetje veel 3 kopmannen in een tour

Dus ipv van Gerwen komt die nieuwe ploeg uit Luxemburg dus waar is dan die grote concurrentie ? -1 en +1 = 0

En Geox heeft wel zoveel geld nodig met Cunego Menchov Rogers die ze graag willen hebben

Desalniettemin mag je mening er zijn maar onderbouw het graag dat houd het wat makkelijker ipv iemand anders zijn visie te bestempelen als onzin
"Arno van Boeijen" 15/09/1968 - 02/04/2003

geer
Forum-lid

geer 03 aug 2010 10:25

Ik zie geen enkele reden waarom het VS niet zou lukken? Sammy zal het liefst bij Euskaltel willen blijven. Maar goed die ploeg wordt flink onderuit gehaald door budget verkleining. Top 17 halen zal dan lastig worden voor de mannen uit Baskenland. Er zijn meerdere ploegen waar Sammy eventueel naar toe kan, maar de vraag is of die ploegen een beter aanbod kunnen doen dan VS.

Bovendien verdenk ik de broeders Felliu dan weer van een vertrek, wat weer voor ruimte zorgt in het budget. Volgens zeggen zou dat van 4,5 naar 7 miljoen gegaan zijn. Geen kinderachtig budget. Daar moet je toch minimaal een goede klassementsrenner mee kunnen aantrekken.

Ik hoop voor VS dat dit lukt!

Plaats reactie