Wieler Revue schreef:John Wx schreef:Zijn weinig teams die kunnen gaan shoppen met circa 2,5 miljoen op zak boven op het normale budget van Vacansoleil 4-5 Miljoen en veel sponsors verdwijnen zie Gerrie van Gerwen zijn team.
Dus zo onrealistisch vind ik het niet en mevrouw Sanchez wil ook gewoon 3x per jaar op vakantie dus zit ze bij deze sponsor wel goed.
Er verdwijnen misschien een aantal sponsoren(Saxo), maar muv Team Gerrie van Gerwen gaat elke ploeg door en bovendien komt er een nieuwe Luxemburgse ploeg bij. Daarnaast gaat ook Geox flink investeren in Footon(50 mln in 5 jaar red.).
Je mag dus stellen dat de concurrentie nog groter gaat worden en jouw redenatie kant nog wal raakt. Desalniettemin bedankt voor het delen van je gedachten.
Dat is jouw mening ik deel een andere
Saxo verdwijnt maar komt een andere voor terug, dus jouw redenatie raakt kant nog wal omtrent dat geval
Ik denk niet dat Sanchez gaat rijden bij de Schlecks lijkt mij een beetje veel 3 kopmannen in een tour
Dus ipv van Gerwen komt die nieuwe ploeg uit Luxemburg dus waar is dan die grote concurrentie ? -1 en +1 = 0
En Geox heeft wel zoveel geld nodig met Cunego Menchov Rogers die ze graag willen hebben
Desalniettemin mag je mening er zijn maar onderbouw het graag dat houd het wat makkelijker ipv iemand anders zijn visie te bestempelen als onzin