Welk stuurlint gebruiken jullie?
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Ik heb vorige week zo'n Bar-Gel set van Fizik aangebracht, en dat voelt bijzonder comfortabel.
Ik rijdt alleen als het fris is met handschoenen, en het microtex stuurlint voelt zijdezacht.
Ik rijdt alleen als het fris is met handschoenen, en het microtex stuurlint voelt zijdezacht.
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb bij mij nog nooit een stuurlint vervangen is dit eigenlijk moeilijk? Die witte van Lizzard Skins is nu zo smerig geworden dat er nu toch een nieuwe op moet. Ben nog aan het twijfelen welk merk ik zal kopen het word een zwart stuurlint wit vind ik toch een gevoelige kleur.
Ghost Nivolet 6LC
Het is niet makkelijk zelf te doen, althans niet als je het echt netjes wilt doen. Lelijk zelf doen is wel makkelijk
Persoonlijk vind ik het een prutswerkje. Lastiger dan derailleurs afstellen.
Persoonlijk vind ik het een prutswerkje. Lastiger dan derailleurs afstellen.
+1. Ik vind het ook altijd weer een lastig klusje. Ik gebruik meestal BBB of Pro stuurlint, omdat het prettig voelt, maar vooral omdat het "relatief" makkelijk wikkelt...
- Sweety2008
- Forum-lid
Oké, dus zo moeilijk is het niet maar er zijn dus toch verschillen met wikkelen tussen de verschillende merken. Heb mijn witte Lizzard Skins al zo vaak schoongemaakt ga er zelfs iedere keer met een tandenborstel over maar wit krijg ik ze niet meer ze blijven gelig kijken. Daarom komt er nu een zwart stuurlint.
Ghost Nivolet 6LC
Dat is geen vuil Sweety2008 maar verkleuring van het witte kunststof. Ik heb mijn Lizard Skins witte stuurlint er vorige week afgehaald en dan zie je mooi het verschil met dat deel van het lint dat niet aan daglicht blootgesteld geweest is.