Cannondale stond er weldaniel1975 schreef:Klopt het dat ik Speci, Cannondale en Pina mis in deelnemerslijst?
De andere twee heb ik ook niet gezien
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Cannondale stond er weldaniel1975 schreef:Klopt het dat ik Speci, Cannondale en Pina mis in deelnemerslijst?
Mee eens. Ik ben gisteren geweest. Wel leuk om even te kijken, maar niet echt bijzonder meer.daniel1975 schreef:Nog 1-2 jaar en dan is het klaar met de BM denk ik. Als zulke bedrijven er al niet meer heen gaan raakt voor velen de lol er wel af.
Bij Canyon had ik verwacht dat ze wel iets zouden doen met het nieuwe fietscomputer. Gevraagd aan een dame: nee, die hadden ze niet. Heeft een bedrijf als canyon iets leuk innovatiefs, doe je er niks mee op zo'n beurs.flins schreef:Ben gisteren op Bike Motion geweest.
Was wel aardig, leuk om eens geweest te zijn.
Sommige merken hebben een mooie, grote stand opgezet (Cube, Merida, Giant, Trek)
Grote afwezigen: Specialized, Pinarello, Rocky Mountain, Niner.
Jammer...
Verder vond ik de stand van Canyon erg tegenvallen: klein, weinig fietsen. Zeker van een groot merk zonder dealernetwerk zou je wat meer verwachten op een beurs, waar je je fietsen kunt laten zien.
Ook waren sommige medewerkers inhoudelijk niet erg goed onderlegd, aandachtspuntje...
Quality time heet dat))dickygiovanni schreef:Hmmm, de Focus en de Cervelo's heb ik gezien, niet goed opgelet. Nu ontgaat je meestal wel wat, maar ik liep ook nog eens lekker achter een zeer ondeugende 2-jarige aan te vangen..