Mantel carbon clincher wielen
Hebben die Mantel dingen Powerway naven? Geen Edco?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als ik de foto's op de Mantel website goed kan zien dan lijken mij dathavana schreef:Hebben die Mantel dingen Powerway naven? Geen Edco?
- Powerway RFH-R13 achternaaf.
- "Mantel" achternaaf
- Powerway PHB-R13 voornaaf
- "Mantel" voornaaf
Waarbij Mantel geen logo laat drukken op de naven.
PS: DForce en Stealthwheels hebben standaard deze Powerway naven, maar hebben er hun eigen logo laten opzetten..
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Kwestie van vraag en aanbod lijkt het. Kennelijk overtrof de vraag de verwachting en heeft meneer Mantel gedacht dat hij de prijzen dan wel wat kon oprekken.
De prijs was nog redelijk aantrekkelijk. Het zijn feitelijk dus gewoon Farsports wielen maar dan zonder de gebrekkige communicatie, de wachttijd, het obligate natrekken door de lokale FM/wielspaker en de eventuele importheffing. Een meerprijs van 200-250 euro daarvoor is al fors, maar nog wel enigszins te verdedigen. Maar om nu het dubbele te vragen dat vind ik wel heel ver gaan
De prijs was nog redelijk aantrekkelijk. Het zijn feitelijk dus gewoon Farsports wielen maar dan zonder de gebrekkige communicatie, de wachttijd, het obligate natrekken door de lokale FM/wielspaker en de eventuele importheffing. Een meerprijs van 200-250 euro daarvoor is al fors, maar nog wel enigszins te verdedigen. Maar om nu het dubbele te vragen dat vind ik wel heel ver gaan
- Japierossi
- Forum-lid
Volgens mij is het vanaf het begin gecommuniceerd door Mantel als een introductieprijs. (en de "normale" prijs stond er gelijk al naast.... Niet helemaal onverwachts dus
(en nee, ik heb geen aandelen Mantel, haha)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Ik had ze liever wel gehad momenteel (die aandelen dan)Japierossi schreef:Volgens mij is het vanaf het begin gecommuniceerd door Mantel als een introductieprijs. (en de "normale" prijs stond er gelijk al naast.... Niet helemaal onverwachts dus
Mijn eerste indruk van de wielen (ik heb de 50mm versie) zijn zeer positief. Geen enkele keer "ploink-ploink" gehoord, ook niet bij stevig aanzetten (waarbij je goed merkt dat de wielen zeer stijf zijn).
Voor mij al met el een goede aanschaf. Bovenstaande discussie over wielen uit China kun je voor elke willekeurige merkfiets of merk-onderdeel toepassen, is zeker niet uniek voor de set Mantel wielen. Ik meen dat daar al een keer een interresant artikel in de Fiets over heeft gestaan een aantal maanden geleden.........
Voor mij al met el een goede aanschaf. Bovenstaande discussie over wielen uit China kun je voor elke willekeurige merkfiets of merk-onderdeel toepassen, is zeker niet uniek voor de set Mantel wielen. Ik meen dat daar al een keer een interresant artikel in de Fiets over heeft gestaan een aantal maanden geleden.........
Interessant artikel in Fiets, haha
Vertel... ik heb het laatste nummer nog niet?havana schreef:Interessant artikel in Fiets, haha
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Was sarcastisch bedoeld
Nieuwe prijsstelling is niet positief, zoveel is duidelijk.
Het blijven standaard gespaakte carbonwielen en die zijn bij alle gerespecteerde wielbouwers voor minstens 200 euro minder beschikbaar. Zonder de mogelijkheid om aanpassingen te doen aan set-up zijn deze wielen gewoon te duur.
Koop geregeld wel eens iets bij Mantel, maar hier is men toch wel wat uit de bocht gegaan
Het blijven standaard gespaakte carbonwielen en die zijn bij alle gerespecteerde wielbouwers voor minstens 200 euro minder beschikbaar. Zonder de mogelijkheid om aanpassingen te doen aan set-up zijn deze wielen gewoon te duur.
Koop geregeld wel eens iets bij Mantel, maar hier is men toch wel wat uit de bocht gegaan
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless