Ultegra di2 of Dura Ace 9000?
- peterbolus1
- Forum-lid
rij ook met di2 +sprintshifters gewoon super. Ook nog geen problemen ondervonden
-
- Forum-lid HC
Rijdt al twee winters met Di2. Zolang je je frame (bij interne montage) niet vol laat lopen met water heb je nul problemen.
Zou je keuze ook af laten hangen van het type frame dat je rijdt. De meeste aero frames (maar ook de meeste Specialized frames) hebben zoveel knikken in de schakelkabels dat goed mechanisch schakelen sterk wordt belemmerd (en dan is di2 eigenlijk nog de enige optie).
Zou je keuze ook af laten hangen van het type frame dat je rijdt. De meeste aero frames (maar ook de meeste Specialized frames) hebben zoveel knikken in de schakelkabels dat goed mechanisch schakelen sterk wordt belemmerd (en dan is di2 eigenlijk nog de enige optie).
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha, naast een di2 probleem heb je dan ook een probleem met een flinke gewichtstoename van je fietssharkman113 schreef:Rijdt al twee winters met Di2. Zolang je je frame (bij interne montage) niet vol laat lopen met water heb je nul problemen.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik zet 'm gewoon onder de douche (je moet wat in Amsterdam op 4 hoog) na een regenritje, geen problemenMaSa schreef:De meest van jullie raden dus de Ultegra DI2 groep aan. Kan een van jullie iets zeggen over de waterbestendigheid van de componenten?
Ik mag de fiets nogal graag afspuiten met de tuinslang, gaat dit goed?
- peterbolus1
- Forum-lid
@ sharkman het klopt mijn specialized tarmac met Corus groep schakeld echt niet lekker!!!
-
- Forum-lid HC
Campa op een specialized kan wel maar je levert in op schakelkwaliteit en extra onderhoud is je lot
-
- Forum-lid HC
Zelfde verhaal al gaat sram iets beter
-
- Forum-lid
Sinds 2 jaar Di2.Wil niks anders meer.