La Marmotte 2016
Beide zijn inderdaad fantastisch. Sportful had ik even niet in het rijtje gezet omdat langer is dan 200 km. Fietsen in Italië is werkelijk een feest. Maar je moet natuurlijk niet met ongeschoren benen komen aanzetten, dan rijden ze je het ravijn in Het is wel Italië he.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
La Compionissimo, vroeger ook bekend onder de naam granfondo Giordana en daarvoor granfondo Marco Pantani. Is ook redelijk bekend onder de Nederlanders dus er doen elk jaar wel enkele tientallen landgenoten mee. Dat van die geschoren bene is natuurlijk een geintje maar het rijden van een granfondo gaat zeker gepaard met het nodige uiterlijk vertoon.
Die Italiaantjes zien er prachtig uit, maar ze kunnen echt niet allemaal goed fietsen. Bij de Campionissimo gaat 75% zelfs voor de korte afstand. MIETJES
Zelf overigens van de partij bij de GF Sportful komend jaar. Inschrijving is gedaan!
Zelf overigens van de partij bij de GF Sportful komend jaar. Inschrijving is gedaan!
-
- Forum-lid
Ik ben weer eens zo dom geweest. 2013 en 2014 goud, 2015 door de cardioloog afgekeurd. Later was het hart weer goed maar dat zal dan blijken in 2016
Voor wie dit jaar buiten de Marmotteboot is gevallen is dit wellicht een leuk alternatief: http://www.marmottegranfondoseries.com/. Marmotte Pyrenees. Net zo zwaar als de echte, net zulke legendarische cols als de echte, maar toch effe anders.
Yay, dit jaar weer de Marmotte. Hopelijk nóg beter dan afgelopen editie .
-
- Forum-lid
Beste mensen,
ben nieuw hier, dit jaar voor het eerst ingeschreven voor La Marmotte. Vorig jaar L'Eroico gedaan op mn oude Benotto (misschien doe ik La Marmotte daar ook wel op ).
Ik heb een vraag: 1.000 km vanuit Den Haag is een flinke rit. Waar moet je zijn voor samenreis initiatieven?
Al vast dank voor jullie reacties!
ben nieuw hier, dit jaar voor het eerst ingeschreven voor La Marmotte. Vorig jaar L'Eroico gedaan op mn oude Benotto (misschien doe ik La Marmotte daar ook wel op ).
Ik heb een vraag: 1.000 km vanuit Den Haag is een flinke rit. Waar moet je zijn voor samenreis initiatieven?
Al vast dank voor jullie reacties!