Zou iemand kunnen checken wat voor adapter deze trainer nodig heeft. Ben net verhuisd en de mijne kwijt.
Graag output voltage en amperage. Bedankt alvast!
Ervaringen - Elite Qubo Digital Smart B+
-
- Forum-lid
Nog mensen met recentere ervaring voor deze trainer? Zit te twijfelen mijn Tacx blue motion (die veeel lawaai maakt op hoge inspanning) in te ruilen voor deze, voornamelijk voor zwift. Is toch een stuk leuker interactief. Of zijn er goedkopere alternatieven? Het aantal verschillende opties duizelt me een beetje mbt smart trainers.
-
- Forum-lid
niemand? Twijfel tussen deze en de tacx flow smart t2240
-
- Forum-lid
Ik heb ook deze trainer, volgens mij..
Maar heb geen vergelijkingsmateriaal dus wat dat betreft heb je denk ik niet heel veel aan mijn opmerkingen. Maar voor wat het waard is, ik vind dat het ding best veel herrie maakt. Vooral als je vol aan de bak gaat. Pairen met wist gaat prima, de ingebouwde kadansmeter lijkt zift niet te snappen, dus daar gebruik ik mijn garmin sensor. Verder is dit voor mij voor het eerst een kennismaking met vermogen meten en dat is wel leuk. Ik heb ineens een ftp en wats per kilo zijn inneens variabelen die er toe doen. De trainer luistert volgens mij goed naar de opdrachten van zwift (kan vermogen goed aanpassen) maar hoe nauwkeurig het allemaal is.. Soms is 50 watt meer trappen en onmogelijk en andere keren merk je nauwelijks verschil.. Of dat aan het apparaat ligt of aan mijn eigen vermogenscurve durf ik zo niet te zeggen.. Over het algemeen ben ik wel blij met het masjien, emaar als ie stiller zou zijn, maak je mij wel blijer!!
Dan nog ff naar de adapter gekeken daar staat het volgende op
input:110-220 v, 50-60 hz, 0,6 A
output: 12 v gelijkstroom 1.5 A, buitenkant is negatief, de binnenkant positief.
Verder staat er nog op " switch mode power supply" model 3a-183wp12
Maar heb geen vergelijkingsmateriaal dus wat dat betreft heb je denk ik niet heel veel aan mijn opmerkingen. Maar voor wat het waard is, ik vind dat het ding best veel herrie maakt. Vooral als je vol aan de bak gaat. Pairen met wist gaat prima, de ingebouwde kadansmeter lijkt zift niet te snappen, dus daar gebruik ik mijn garmin sensor. Verder is dit voor mij voor het eerst een kennismaking met vermogen meten en dat is wel leuk. Ik heb ineens een ftp en wats per kilo zijn inneens variabelen die er toe doen. De trainer luistert volgens mij goed naar de opdrachten van zwift (kan vermogen goed aanpassen) maar hoe nauwkeurig het allemaal is.. Soms is 50 watt meer trappen en onmogelijk en andere keren merk je nauwelijks verschil.. Of dat aan het apparaat ligt of aan mijn eigen vermogenscurve durf ik zo niet te zeggen.. Over het algemeen ben ik wel blij met het masjien, emaar als ie stiller zou zijn, maak je mij wel blijer!!
Dan nog ff naar de adapter gekeken daar staat het volgende op
input:110-220 v, 50-60 hz, 0,6 A
output: 12 v gelijkstroom 1.5 A, buitenkant is negatief, de binnenkant positief.
Verder staat er nog op " switch mode power supply" model 3a-183wp12
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Tja... misschien moet ik het preciezer nagaan en eens precies bijhouden... het kan ook tussen mijn oren zitten of te maken met mijn vermoeidheid of de fase van de training .... wat dat betreft zijn er veel variabelen..