Je doelt op de laatste foto en inderdaad zo lijkt ie veel te kort, maar is gezichtsbedrog. De binnekabel is op deze foto nog niet vastgezet en de kabel hangt iets naar voren. Nu lijkt de kabel op de een of andere manier veel korter op de foto dan ie in werkelijkheid is.
Buitenbanden zijn inmiddels ook besteld. Beetje een klassieke look. Continetal banden zwart/bruin.
Opknappen oude Gazelle
De fiets is voorzien van nieuwe banden. Pedalen horen eigenlijk niet helemaal bij de fiets, Ultegra 6600, maar aangezien ik de fiets wil gaan gebruiken is het wel zo makkelijk als ik mijn normale wielrenschoenen kan gebruiken zonder de plaatjes te moeten verwisselen. Nog wat kleine dingetjes, zoals een mooie bidonhouder, en ik ben klaar om als het goed weer is de fiets weer eens te gaan gebruiken.
Laatst gewijzigd door franklin op 18 jul 2011 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
-
- Forum-lid
ziet echt goed uit, well done!
-
- Forum-lid
1 woord: WOW!
Ik rij op een colnago uit hetzelfde tijdperk, ook campa afgemonteerd. Maar dan de athena groep. Als ik dit zie gaan mijn vingers ook vreselijk jeuken.
Mooi werk en koester die fiets! (maar dat deed je al)
Ik rij op een colnago uit hetzelfde tijdperk, ook campa afgemonteerd. Maar dan de athena groep. Als ik dit zie gaan mijn vingers ook vreselijk jeuken.
Mooi werk en koester die fiets! (maar dat deed je al)
Slaan we door of gaan we af!?