i knew it! Letterlijk moment nadat ik post geplaatst heb begon ik aan het twijfelen... ik dacht, jonge, het lijkt heel erg op "spelling" als in grammatica en niet op "speLing" as in "beweging"53x11 schreef:@TS: Speling, 1-"L" teveel dus
Zeker wel, het kwam ook als vriendelijke grap over... helaas heb ik veel erger meegemaakt, wat mij altijd volgt... ik durf eerlijk gezegd heel erg vaak niet te posten, terwijl ik dat graag wil... maar goed, gelukkig in "echte" leven hebben mensen veel minder problemen met mijn Nederlands dan online keyboard warriors... en Nederlands is een best moeilijke taal, en dat weten autochtone Nederlanders ook. Ik moet maar iemand vinden die dictee zonder fouten kan maken53x11 schreef:@Sieper: 2x een onschuldig grapje, kan TS prima tegen volgens mij
Dit is de punt van mijn ergernis in deze geval... ik weet dat het aan "slap" naaf of spaken kan liggen. Maar als ik bij "gerenommeerde" toko staan en er wordt maar eenzijdig verhaal gelegd bij mij dan begin ik te ergeren. Gewoon zo maar - ja, je hebt 500km gereden dus naspannen...53x11 schreef:@TS: Heb je al kunnen uitsluiten of de speling in de naaf (dan strakker afstellen) of in de spaken (spaakspanning??) zit?
Aan het ene kant denk ik - stuur ik wielen gewoon terug, laat winkel hier over de oordeel maken. Maar aangezien dat ze in hun communicatie over deze onderwerp tegen mij zeggen (letterlijk snip uit email): "dat de carbon wielen meer speling hebben dan aluminium wielen", denk ik dat ze niet snel voor mij iets gaan oplossen. En over twee weken krijg ik wielen van hun terug met briefje - er was niet aan de hand!
Dus ik heb geen idee wat ik moet hier doen. Dit zijn top wielen van bekende fabrikant met goede reputatie en webwinkel staat ook bekend op de fora als een goede zaak.