Ik betaalde 135, ging om de flandre no-rain lang. Als dat dezelfde zeem is (volgend mij niet) hou ik dus mezelf voor de gekamclassic-fan schreef:Die is toch ook €80
Wa's er met Ultima gebeurd?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
FM had nog een Odlo liggen in mijn maat. Kennelijk is niet heel modieus meer om in een collant zonder zeemn te rijden met een fietsbroek met zeem eronder. Hij wilde er 130 voor hebben, maar toen ik zei dat ik hem voor dat bedrag zou laten liggen, werd het 80.
RIP Ultima.
RIP Ultima.
Dat begrijp ik "appels en peren" maar waar ik dan meer op doel is, wat is te vergelijken met Ultima kleding?amclassic-fan schreef:Lekker appels met peren vergelijken. Duurste model Assos broek met een eigen merk van een importeur. Je weet gewoon dat je bij Assos voor de naam betaald, maar ze hebben ook broeken die een 3e van dit bedrag kosten.Martin78 schreef:Ultima ben ik vroeger altijd zeer goed over te spreken geweest, en de prijs kwaliteit was echt enorm goed imo
Als ik nu kijk wat ze vragen voor bepaalde merken (Aso's broek €360 euro ) daar word ik echt ongelukkig van
Is er qua prijs kwaliteit iets te vergelijken met Ultima?
Er zijn genoeg merken die het meer van de prijs-kwaliteit verhouding moeten hebben.
En ik lees nu hier ook dat mensen zonder zeem rijden, wat zijn voor jullie daar de voor en de nadelen van?
Want die hardloop broeken zijn zeker goedkoper dat fietsbroeken
-
- Forum-lid HC
En als je bij schaatskleding kijkt dan? Ik neem aan dat die ook ongeveer op de zelfde plek slijten en bretels hebben.
Deze heb ik al een tijdje, bevalt prima!11AFotografie schreef:Craft heeft er nog wel meer. Ik heb zelf een paar weken geleden de Craft Thermo Collant gekocht, ook een lange broek zonder zeem!monsieurpinot schreef:craft heeft dat ook
hier bijv. https://www.mantel.com/craft-puncheur-t ... onder-zeem (weinig maatvoorraad)
Ik heb met van alles gereden. Maakte me geen 'reet' uit om in stijl te blijven, maar schaats- en hardloopbroeken hadden als nadeel dat ze slijtgevoeliger op het zitvlak en in het liesvlak zijn. Vreemde stikseltjes en naadjes geven ook wondjes op je kont en in je lies.
Kortom: toch maar een fietsbroek.
En inderdaad: in de winter een korte wielerbroek mét zeem en daaroverheen een collant zonder. (Mits temperatuur onder de 10 graden C).
Tussen 10 en 15 beenstukken
Boven 15 korte broek.
Kortom: toch maar een fietsbroek.
En inderdaad: in de winter een korte wielerbroek mét zeem en daaroverheen een collant zonder. (Mits temperatuur onder de 10 graden C).
Tussen 10 en 15 beenstukken
Boven 15 korte broek.